ჩემი დაბიდუბი და ყველაზე კარგი საჩუქარი =))

გუშინ ჩემი დაბადების დღე იყო. 21 წლის გავხდი. გადახდით როგორც ასეთი არ გადამიხდია. 4 წელია არ ვიხდი.. დაქალები იყვნენ ჩემი მოსულები უბრალოდ ცოტა დავლიეთ და რაღაც ეგეთები.  ქიქიმ ძალიან მაგარი წიგნი მაჩუქააა!!!

უუულამაზესი და უსერიოზულესი ილუსტრაციებით! ძალიან ძალიან საინტერესო ერთი სული მაქვს როდის წავიკითხავ.. ჯერ არ ვკითხულობ სიამოვნება მინდა გავიხანგძლივო :))))))))) ილუსტრაციები ნახეთ ნახტომის შემდეგ… კარგად ვერ გადავიღე წიგნი ირეკლავდა მაგრამ ჩანს…

როგორ მიყვარს წიგნს რომ მჩუქნიან :roll:

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in mystic and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

10 Responses to ჩემი დაბიდუბი და ყველაზე კარგი საჩუქარი =))

  1. Giganti ამბობს:

    martalia kai xnis dagvianebit, magram mainc mteli gulit gilocav :*:*:*
    cota dagiviwye da ar gewyinos, xom ici 4 tvega damrcha

    Like

  2. nightrider100 ამბობს:

    shemtxvevit pilosopiuri qvis Sheqmna xom ar ginda?

    Like

  3. supernatural ამბობს:

    dagvianebiT gilocav da

    orolis ar iyos what the…. :D

    Like

  4. bunchulpunk ამბობს:

    ქეთევან შე გველო :D ზოდიაქოთი :) დაბ დღესაც გილოცავ და მაგ საჩუქარსაც, მეც მეტად მომეწონა :)

    Like

დატოვე კომენტარი

