EveryBody’s fine

გუშინ ვუყურე ამ ფილმს და კიდევ კარგი ჩემს ძმასთან ერთად თორემ გავსკდებოდი ტირილით =)))) ფილმს ეწერა კომედია და სანამ ლევანი მოვიდოდა გადმოვწერე :) გვიყვარს მე და ჩემს ძმას სათავგადასავლო კომედიები :) ისეთ რამეებს ვიჭერთ ხოლმე და ვკვდებით სიცილით… ესეც როგორც ჩემი აწ უკვე ყოფილი დამრიგებელი იტყოდა ხოლმე ლირიკული გადახვევა :) ხოდა მოკლედ დავიწყეთ ყურება რა იყო ამ ფილმში საკომედიო ვერ მივხვდი წმინდა წყლის დრამა :((( ერთადერთი ხუმრობა იყო მთელ ფილმში… მოკლედ რაზეა ეს ფილმი: ხანშიშესულ მამაზე რომელსაც უნდა დაფანტული შვილები ერთად შეკრიბოს. მაგრამ საბოლოოდ ყველა დაურეკავს და ეტყვის რომ არ შეუძლიათ ჩასვლა. ხოდა გადაწყვეტს თვითონ ჩავიდეს და მოინახულოს შვილები. ნუ დალშე თვითონ ნახეთ თუ გინდათ…  რისი თქმა მინდა ახლა ამ დღეებში კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი რომ ყოველ წამს შეიძლება საყვარელი ადამიანი დავკარგოთ…. ჩემს მეგობარს რამდენიმე დღის წინ დედა გადაეცვალა.. აი მართლა უუკარგესი უკეთილესი და უსაყვარლესი ქალი… დარჩა ჩემი მეგობარი ფაქტიურდ მარტო… დედის გარეშე.. მე ვიცი რა არის როცა მშობელი გაკლია მაგრამ დედა მართლა ყველაფერია.. ვერ წარმომიდგენია დედაჩემს რამე რომ დაემართოს ალბათ… არ ვიცი რას ვიზავ. არავინაა ამისგან დაზღვეული ხო?! ჩემს მოხუცებსსაც ვცდილობ სულ მოვეფერო იმდენჯერ ვუთხრა სიტყვა მიყვარხარ რომ მერე გული არ დამწყდეს რატომ აქამდე არ ვუთხარი თქო. ბევრჯერ ძალიან ბევრჯერ უთხარით ახლობლებს სიტყვა მიყვარხარ!  ნუ ატკენთ რა ერთმანეთს გულს. სანამ რამე გულმოსაკლავს იტყვით დაფიქრდით რას ამბობთ. ჩემს პანდასაც გარდაეცვალა  მამა შარშან :(:(:( . ძალიან ძალიან გთხოვთ დააფასეთ რა მშობლები! დედაჩემს თავი რომ ტკივა იმაზეც კი ვნერვიულობ იმასაც კი განვიცდი. როცა ადამიანს აქვს ოჯახი რომელსაც წევრი არ აკლია მაგაზე დიდი ბედნიერება რა არის?! რას არ მივცემდი ახლა ყველანი ერთად ვიყოთ როგორც ადრე.

ამ სურათს მე ვაკლივარ იმიტომ რომ დაბადებული არ ვიყავი :)))))) მარა ერთად სამწუხაროდ სურათი არ გვაქვს გადაღბული. ტოისწ მე არ მაქვს არც ერთი სურათი მამასთან

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in კატეგორია აყრილი and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to EveryBody’s fine

  1. qeti ამბობს:

    კარგი ფილმია, იმიტომ რომ ძალიან კარგი მსახიობები თამაშობენ .. ძალიან კარგი პოსტია, იმიტომ რომ ძალიან გულწრფელად დაწერე :) კარგი ხარ :D

    Like

  2. Soso_5ive ამბობს:

    xo ra isetia ro ici rodis ra moxdeba mara uyureb imito ro ikneb uketesui scena uketesi iyos mara …

    Like

    • Kate_AlukaЯD ამბობს:

      ხო მართალი ხარ… მსახიობების ხათრით ვუყურე თავიდან მამენტ მარა არაა ურიგო ფილმი დააფიქროს შეიძლება ვინმე.. ადამიანს გააჩნია :)

      Like

  3. Soso_5ive ამბობს:

    ra komedia magari mdzime pilmia . ragac ar mevasa

    Like

  4. LiLaC ამბობს:

    gilocav dabadebis dges ;;)

    Like

  5. Giganti ამბობს:

    camde martali xar, qalbatono alukard da es kino adre vnaxe da mgoni komedia iyo, ravi, ara? xD :P

    Like

  6. sociopath ამბობს:

    აუ მაგ ფილმის ტრეილერი ვნაჰხე ადრე და ეჰხა გადმოვწერ ვუყურებ მეც..:დ

    აა და ჭეშმარიტს ღაღადებ!

    Like

დატოვე კომენტარი

