დვალთა, თბილისი და სხვა ფინწიუშკები :)

დილის 6 საათი:  აუ შუქები ჩააქრეს უკვე ქუჩაში :/
7 ის ნახევარი: აზრი აქვს ნეტა დაძინებას?!
7საათი: ყავა სამი კოვზი ყავით უშაქრო
8საათი: რამე ხომ უნდა გავაკეთო, სერიალს ვუყურებ და სარკეს ვეძებ ვიხედები და გული მისკდება :/ სამი დღეა სარკეში არ ჩამიხედავს :/ თვალები ვამპირივით… განსაკუთრებით ბანაობის შემდეგ როცა მავიწყდება და შამპუნიან ხელს თვალში ვისვავ :დ ამოღამებულიც, 3 დღეა ფაქტიურად არ მიძინია..
“თავს იღუპაავ ბლა ბლა ბლა ბლა ბლა ბლა” – აქ უნდა ყოფილიყო ძალიან დიდი რეჩი რასაც მეუბნება ხოლმე ბებიაჩემი რამდენჯერაც აქეთ ოთახში გამოვა.. უკვე ზეპირად ვიცი ჩემს ზურგს უკან დგას ლაპარაკობს მე პირს ვაყოლებ … არა მაინც ოპტიმისტი ვარ მგონი ^^ აბა სხვა რა ქვია იმას როცა ჯანდაბაში რომ ვიყო მაინც ვცდილობ რამე კარგი დავინახო …
შარშან ამ დროს შეყვარებული ვიყავი :დ ოღონდ სხვაზე :დ არ მჯერა რომ უკვე ერთი წელი გავიდა :/  მე მომწონს როცა შეყვარებული ვარ, მიყვარს როცა ტრანსპორტში უნებურად მეღიმება როცა რაღაც მახსენდება, მიყვარს როცა ძილის წინ ათას რამე წარმოვიდგენ დიალოგებს სიტუაციებს…

ისეთი ინერტული ვარ გამხდარი ვშიშობ დიდხანს არ გასტანს ან პირიქით :ფიქრ: ვერ ვაყალიბებ აზრს რა მჭირს :დ ამიტომ დავიკიდებ და ფართიზე რომ ვიყავით არ მითქვამს მე და ან ნა…

მმმოდით არ მოვყვები იქაურ ამბებს :დდდ ბევრი რაღაცის გამოტოვება მომიწევს ამიტომ გული რომ არ დამწყდეს უბრალოდ ვიტყვი რომ ძააააალიან კარგი იყო! <3 ანა ჩემთან რჩებოდა მგონი ოთხი დღე იყო მერე წავიდა : (((( ხუთშაბათს ფართის გამო ჩამოვედით მე და ანა მერე შაბათს წავედით და ორშაბათს ანა წავიდა ჩემგან მე კი ხუთაბათს სრულიად მოულოდნელად დვალთაში დავბრუნდი : ) ^^

ისეთი გრძნობა მქონდა თითქოს არსადაც არ წავსულვარ ^^ იმ განსხვავებიტ რომ ანა არ იყო : (( სულ მეგონა რომ აი ახლა შემოვა და მეტყვის ჩაჩოჩდიო :დ მის საწოლზე მეძინა :დ

ასე იწვა ხოლმე ძროხულად ფბზე შემძვრალი ან მორიგ პოსტს აცხობდა :დ ნუ როგორც წესი თვითკმაყოფილი ღიმილი დასთამაშებდა სახეზე :დ ნათიამ სასწაული გადაიღო ამ სერიოზული სახის სახით :დდდდ

ესე იგი ოთხშაბათს ბურთმა მომწერა რომ დღეს საღამოს თბილიში ჩამოვდივარ მამაჩემთან ერთად ხვალ დილით გამოდი ჩემთან და წავიდეთ უკან სოფელშიო ^^ ავჟიტირდი ეგრევე ჩავბარგდი და მთელი ღამე ვერ დავიძინე :დ მიუხედავად იმისა რომ საშინლად მეძინებოდა :დ ავდექი დილით უძინარი და წავედი ^^ ნათიასთან სანამ მამამისს ველოდებოდით ჩამეძინა ერთი საათი :დ გზაში სიხარულის თავიც არ მქონდა ისე მეძინებოდა :დ თან მანამდე თეთრწყაროში ჩავედით რაღაც საბუთები ქონდათ წამოსაღები

მე და გიო :დდ ვდებილობთ რაღაცებს :დ ალბათ ბრეინის ძახილით ისევ თმას ვუჩეჩავდი და გამიბრაზდა :დ:დ

ერთინახევარი საათი კიდევ იქ ვიყავით მანამდე ვძლიე ძილს ვიმაიმუნეთ მე და გიომ უნო ვითამაშეთ ^^ და წამოვედით.

სოფლის შესასვლელში ფერმა რომ დავინახე მაშინ ვიგრძენი რომ დვალთაში ვართ <3

სოფლის შესასვლელი და მიტოვებული ფერმა <3

ის ოთხი დღე რაც იქ ვიყავი დამშვიდდი ^^ თბილისში არეული ისევ დავლაგდი ^^ მთელი დღე ან ფიჭვებში ვიყავით ვკითხულობდით ვჭორაობდით ან სახლსი ზომბებს ვთამაშობდით :დ გარეთ ვბოდიალობდით : )))

ფიჭვები <3

ნათიას ნათესავი გვანცა გავიცანი რომელზეც ბევრს ლაპარაკობდა ნათია და მეთქი ვინ არის ბოლოს და ბოლოს :დ მერე გვანცამ მითხრა ლუკა უნდა ჩამოიყვანონო პატარა ბავში ^^ დეიდაშვილი იყო გვანცასი თუ რაღაც ეგეთი სურათები მაჩვენა და მეთქი აწწწწწ <3 უკარებაა თქო ვკითხე, არაოო ყველასთან მიდისო :დ:დ:დ

ლუკა : )

არ ვიცი მე არ მოვეწონე ბავშვს თუ ჰაერმა იმოქმედა ცუდათ :დ ნიტოშტო არ მიდიოდა არავისთან :დ თითს რომ გაუშვერდი ტიროდა :დ გვანცა ყოველ გამოყვანაზე ამბობდა ან ეძინება ან ახალი გაღვიძებულიაო :დ:დ არადა ძაალიან საყვარელი ვინმე იყო. : ))))

ქომოები ^^

ნათიას სახლი სადაც იყო იქ რატომღაც ქუჩის გაგრძელება აღარ მეგონა თურმე გრძელდებოდა კიდევაც და გვანცას სახლიც იყო :დ გვანცას ეზოს სიღრმიდან კიდევ ეს მთები ჩანდა.

ზომბების თამაშისას :დ:დ

ესე იგი ნათიასთანაც ვიცხოვრე განმარტოებით და ანასთანაც :დ ნერვები მოგეშლება ადამიანს ხანდახან ისეთი უპრობლემოა ორივე :დ ანას ხმა ხო არ გაუგიათ ჩემებს 4 დღის განმავლობაში და ნათიას რაც არ უნდა უთხრა ყველაფერზე კაის გეუბნება :დ

მე და ან ნა თანაცხოვრების დროს :დ

მეხსიერებაში ჩავარდნები მაქვს :/ ძალიან ბევრ რამეს ვერ ვიხსენებ მაგალითად ჩემი ტვინიდან მთლიანად წაშლილია ივნისი და ივლისი :/ აზრზე არ ვარ რა ხდება ასე მგონია მაგ ორ თვეს გადავახტი :/
18 სექტემბერს ჩემი ბავშვობის დაქალის მეჯვარე ვარ ^^ კაბა უნდა მეცვას ლოლ :დ 6 წელია კაბა არ მცმია ^^ უკვე ვიყიდე როცა ანა აქ იყო.

რაც შეეხება ჩემს პრესექტემბრულ დეპრესიებს :დ ვერ ვხვდები კარგად ვარ თუ ცუდათ.. ვაბშე ეს დღეებია რასაც ვგრძნობ ყველაფერი მოგონილი მგონია.. ანუ წიპა სინამდვილეში ვერაფერსაც ვერ ვგრძნობ და ჩემი ტვინი რაღაცას მატყუებს.. მოკლედ სტრანნად ვარ….
ხო მართლა ფუცკ რა უნდა მეთქვა :/ დამავიწყდა :/ ა ხო ისა ^^ აცივდა ^^ გილოცავთ :დ ჩაის ამინდები დაიწყო

ჩემს ჭიქას უკვე ჩავაცვი ტანსაცმელი :დ:დ:დ:დ ვეხუტები ცხელ ჭიქას და ვუყურებ მთელი დღე ბოუნს

ეს კაცი ენჯელშიც კი არ მომწონდა ისე როგორც აქ

მოკლედ ვიცი რომ მილიონი რაღაც ჩავტენე ერთ პოსტში :დ მაგრამ სხვანაირად არ შემიძლია ხოლმე :დ ახლა წავედი ასეთი სანისნეები უნდა გავაკეთი წიგნისთვის

პ.ს. ფოტოები გადაღებულია ნათის მობილურით და მოპარულია მისი ფბდან

ბარემ ეს სიმღერაც ჩამაკვეხებინეთ :დ სულ სოფელს მახსენებს იქ ვუსმენდი ძალიან ხშირად <3<3

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in კატეგორია აყრილი and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to დვალთა, თბილისი და სხვა ფინწიუშკები :)

  1. anna ამბობს:

    აუ რა გამისწორდა უპრობლემოდ რომ მომნათლე :დ;დ;დ
    ჭიქას არა, მაგრამ საკუთარ კისერს მეც შევმოსავ მალე – კაშნეთი ;დ
    ეგ ბოუნსი კიდე ზამთრიდან მახსოვს, მე და ლადო ვუყურებდით , უფრო სწორად მე იძულების წესით :დ;დ;დ

    Like

  2. Mari ამბობს:

    გვანცაზე ხშირად ლაპარაკობს ხოლმე ნათია. მეც ბევრი მსმენია :D

    ძალიან მომწონს ის ფოტო, გიოს რომ თმას უჩეჩავ :)

    Like

  3. siyvarulovna ამბობს:

    ანას ხმა ხო არ გაუგიათ ჩემებს 4 დღის განმავლობაში და ნათიას რაც არ უნდა უთხრა ყველაფერზე კაის გეუბნება :დ – აი ამაზე ავყირავდი იმენა :დდდ

    თურმე ჩემი მობილური ცუდ სურათებს არ ირებს <3 <3
    ჰოდა კიდევ დიდი სიამოვნებით წავიდოდი დვალთაში 1 კვირის მერე 3 დღით :ს

    აუ არ იცი, გუსინ დედაჩემი რეკავს და მეკიტხება ქეთიმ ხომ არ მოიწყინაო? :დდ მეთქი სადაა ქეთი :დ წავიდა :დდ

    Like

    • siyvarulovna ამბობს:

      უი და ხო ლუკა, ერთი კვირი მერე გვერდზე მივუჯექი :ვაშა:
      დაჟე ზურგიდან რომ ვეპარები თავზეც ვკოცნი :დ ხელშიც ავიყვანე ერთხელ :ბის: მაგრამ მეორე დღეს წამოვედი თბილისში :ო

      Like

დატოვე კომენტარი

