მორიგი ბლადუნი

“კარგი მეგობრები, კარგი წიგნები და მთვლემარე სინდისი – აი, ნამდვილი იდეალური ცხოვრება”.


კონიჩავა : ))
მოკლედ პირდაპირ საქმეზე უნდა გადავიდე : D ალბათ ფაქინ დეპრესიის ბრალია ბლია რაღაცები მეჩვენება .. წიპა მე არავის არ ვუყვარვარ დამემართა… არადა ვიცი რომ ეგრე არ არის და ვხედავ მარა თავს ვიბრმავებ სპონტში.. იცი როგორ ვარ? აი როცა შეყვარებული ვიყავი რაღაც ესე ვგრძნობდი თავს მაგრამ ზუსტად ვიცი რომ არ ვარ : D : (((((( ნუ სერიოზული ბრძოლა მაქვს საკუთარ თავთან გამოცხადებული .. ახლა ჩემი ძმა ჩამოვიდა და ის გამომიყვანს : ) ერთმანეთს გამოვიყვანთ : ))) რაღაცნაირად ვარ როგორ იცი? აი :ფიქრ: არ ვიცი : )))) არეული ვარ უაზროდ.. რეალობის შეგრძნებას ვკარგავ ხოლმე… ჩემს ირგვლივ შექმნილი რამდენიმე სიტუაცია სერიოზულად გულს მირევს… ვითრგუნები მართლა : ((( ქლესებს ვერ ვიტან… ფარისევლებს, ლაჩრებს… ისეთი გრძნობა მაქვს რომ დრო არ მყოფნის… რისი მოსწრება მინდა არ ვიცი ოღონდ… ადამიანებსაც ვეღარ ვეგუები.. ვერ ვიტან წამდაუწუმ იმედი რომ მიცრუვდება.. ანუ წიპა მაგარი კლიენტი ჩანს რაღაცა და უცებ უკანასკნელი ნაბიჭვარივით იქცევა.. ოდესმე ვისწავლი ადამიანების ცნობას? შევძლებ რომ გადავანაწილო დრო ისე როგორც საჭიროა..
მამიდა მელოდება რამდენიმე დღეა მე კიდე პასვოემუ დამპურად ვიქცევი… არადა ვჭირდები…
ჩემი ლექსები ვიპოვე : ))) არც მახსოვდა ლექსები რომ მქონდა დაწერილი : ))) ყველა ლექსი ფრთებზე ვამპირებზე და მთვარეზეა : )))
ღმერთო, რატომ ვიღვიძებ საერთოდ დილით ან რატომ ვიძინებ… აი აზრზე არ ვარ… არა რაღაცა უნდა ვიღონო… უნდა გამოვძვრე.. პირველ რიგში მობილურის მისალმება: “დაიწყო კიდევ ერთი ყ… დღე”, უნდა წავშალო და რამე პოზიტიური დავწერო : ))))
ხო კიდე მინდოდა ბლოგი დამეპროტექტებინა : (((( მაგრამ ხმათა უმრავლესობით გავილანძღე : D ახლა უკვე მყოყმანობ… ძალიან ბევრი რაღაცები მახსენდება ეს დღეებია, რაც ოთახში მარტო ვწევარ… ზოგის გახსენება ძალაუნებურად მაიძულეს, ზოგიც თავისით.. არ მინდა არაფრის გახსენება : ((( კარგი იყო თუ ცუდი უკან მაინც არაფრის გახსენება არ მინდა : (((( ამნეზია მინდა რომ დამემართოს : (((((( არ შეიძლება თავი რაღაცას მივათხლიშო და ამნეზია დამემართოს?
მოკლედ სათქმელი ბევრია მარა განწყობა არ მაქვს წავალ დავიძინებ…

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in უსათაურო and tagged , , , . Bookmark the permalink.

15 Responses to მორიგი ბლადუნი

  1. rUsA ამბობს:

    me momwons sheni xedva!

    Like

  2. elis ამბობს:

    ai seriozuli brdzola ro gaq gamocxadebuli sakutar tavtan eg kaia, chatvale ro geshveleba, mara mec mag pontshi var, ogond brdzolis agarc tavi maqvs da agrc survili , oo es marrtla cudia )))))
    adamianebs vegar eguebii? :D ai egeti sociopobiebi icis depresiebma abaa(((
    mokled mesmis sheni, amneziis idea dzaan momxiblavia vagiareb. eg kiara agarakze var axla da chemi otaxis panjaraze shevdeqi(meore sartulzea :D :D ) da dedachems vedzaxi _ dee aqedan ro gadmovxte ar movkvdebi xo?
    mokled xdeba wipa egetebic mara gamosavali iqneba rame albat ))))

    Like

  3. egoisthedgehog ამბობს:

    qonichiva qet esea iaponurad misalmeba :P

    Like

  4. Ika_l ამბობს:

    ხშირად ვარ ხოლმე ეგეთ ხასიათზე :/

    Like

  5. ana ამბობს:

    mec mqonia aseti periodebi, sheyvarebuls rom davshordi da gamovifite ai mashin :)

    Like

  6. clown ამბობს:

    ქეთო ბლოგლისტში ჩემი ლინკი შეცვალე რა :*

    http://klounuri.wordpress.com/

    Like

  7. kevana ამბობს:

    sometimes we need to run away from … :)

    Like

  8. Clown ამბობს:

    http://bloody-clown.blogspot.com/2010/07/blog-post_14.html

    ქეთო დაგვიანებით, მაგრამ მაინც დავწერე ეს პოსტი :D

    :user:

    Like

  9. Kate_AlukaЯD ამბობს:

    @mari
    ლოლ მარ ხანდახან მეც ეგრე მგონია მართლა :D:D:D:D

    Like

  10. Kate_AlukaЯD ამბობს:

    @ჩორვენი
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    @keet
    მე გამოწერილი მაქვს ყოველ წელს ესეთი განწყობა : ))) ბლადუნის მეტს რას ვაკეთებ შექალო ბლოგზე : ))) მთელი ბლოგი ბლადუნი არაა?! : ))))
    ხოდა ისა მადლობა :D

    p.s. რატომ ძალიან საყვარელი ბავშვია :D

    Like

  11. Mari ამბობს:

    ქეთი, ასე მგონია გარდატეხის ასაკში ხარ :(

    Like

  12. keet ამბობს:

    Seidzleba cxela da magis bralli =))
    yvelas emarteba egre covrebashi yvelafris daviwyeba rom unda, zugs rodis zog rodis. albat axla sheni jeri dadga, magram kargia rom gverdit sheno dzma gyavs da ertmanets gamoiyvant, rogorc shen tqvi da mis garda arian aamianebi visac uyvarxar, xoda daatane tavs dzala da gamodzveriii..
    bolosdabolos gaq blogi da ibladune =))
    warmatebebi “gamodzvromashi”

    Like

დატოვე კომენტარი

