ქუჩაში თუ დამი-ვამპირ-ნახეთ :)))))

ბექამ დამტაგა მორიგ “თამაშში”, რომელიც თუ არ ვცდები ზურიუსმა დაიწყო. ^_^


ქუჩაში თუ დაინახეთ დაბალი, პუტკუნა, თვალებ მოჭუტული და დაბნეულად მოსიარულე ბავშვის შესახედაობის 21 წლის გოგო შეგიძლიათ თამამად მოხვიდეთ და მომესალმოთ, თუ არ მომესალმებით გაიფიქროთ მაინც: “ეე ეს მგონი ქეით ალუკარდია, აუ მივიდე?!” smileys

თუ ზემოთ ხსენებულ პუტკუნა ბავშვს სახეზე რამდენიმე კილო ტონალური, ქუსლებიანი ფეხსაცმელი ან კაბა ეცვა ესე იგი მე არ ვარ.
თუ გიცნობ მაგრამ ისე ჩაგიარე რომ არ მოგესალმე “ნი ვიჟუ” არ გეგონოს ესე იგი ვერ გიცანი, სახეების დამახსოვრება მიჭირს თან თვალში მაკლია smileys ამიტომ წყენის გარეშე მოდი და თავი შემახსენე ნუ თუ არ გეზარება რა თქმა უნდა. :D

თუ ზ.ხ. (ზემოთ ხსენებული. ავტ.შენიშვნა) გოგო ქუჩში მარტო მოდის და დებილივით მარტო იცინის არ გაგიკვირდეს რაღაცები მახსნდება ხოლმე შეიგადაშიგ სასაცილო smileys
თუ მარტო არ ვარ მაშინაც ვიცინი : )))))) ან რამეც ვყვები მთელი გრძნობით და ემოციებით.

უჰ არ ვიცი მეტი რა გითხრა თუ მაინცდამაინც ქუჩაში გინდა წამაწყდე და არ იცი როგორ მიცნო ბოლოს და ბოლოს ჩემი სურათი ნახე რა smilie

ვტაგავ ნათის-ანუ Islandglocke
თამთის-ანუ LiLaC
ზუს-ანუ maggot-ს
ქეთის-ანუ kevana-ს

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in ტეგ თამაშები and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

14 Responses to ქუჩაში თუ დამი-ვამპირ-ნახეთ :)))))

  1. @sunwaited
    რით არ მოგწონს ჩემი ეპითეტები? :D:D:D:D:D

    Like

  2. sunwaited says:

    “ზემოთ ხსენებული პუტკუნა ბავშვი” – რა ეპითეტებია ეს გოგოოო :დ :დ

    პ.ს. ისე, ლილაკი და ქევანა მე დავტაგე ორივე :დდდდდდ

    Like

    • kevana says:

      სად დამტაგეს? ვაიმე, მაპატიეთ…. გამომრჩენია :O

      ანუ, მეც?…. ამხელა საფიქრელ თემებს ფილოსოფოსები ეჭიდებოდნენ :დ

      რა დავწერო? :( მუზავ, მოდი მომეხმარე…

      Like

  3. zorbegi says:

    დაგეცა გრდემლი.. რათ მტაგავ

    ჰუჰ…

    ჯანდაბას… დავწერ მეც სულ მალე…

    Like

  4. svani says:

    ჰაჰაჰა, ამას შენი კისკისის ვიდეო დაგედო და ყველა ისე გიცნობდა, როგორც დაგიბარებია… : )))

    Like

  5. მე ისედაც გიცნობ, იშ :* :* რა დამავიწყებს შენს ლამაზ სიციიიილს (სიმღერით) : )))))

    Like

  6. islandglocke says:

    me aramgonia ver gicno….iseti sayvareli xar..gamogarchev yvelasgan :) :)

    Like

  7. LiLaC says:

    vaime, arasodes aravis davuTagivar da am Tamashze ukve meored damTages, magram yvelaze sasacilo isaa, rom me jer kidev manamde mqodna es posT dawerili :*:*:*

    Like

  8. Clown says:

    მეც ჩემთვის ვიცი ხოლმე ღიმილი : )))

    ხოდა გიცნობ აბა რას ვიზავ ^_^
    <3

    Like

  9. kevana says:

    ვუალა :დ

    როცა შეგხვდები ქუჩაში მე შენ,
    გაგიღიმებ და გეტყვი: ესეც შენ!

    :* :დ

    Like

  10. : )))))))))))))))))))))))))) ♥

    Like

დატოვე კომენტარი

