ცუდი სიზმრებიდან

ეს დღეებია სულ რაღაცა ეშმაკები და უბედურებები მესიზმრება : ( აღდგომის ღამესაც კი როცა დაღლილ დაქანცული ჩამოვედით მცხეთიდან და ძილს მივეცი თავი დამესიზმრა ვითომ ეშმაკი ვიყავი მაგრამ მეშინოდა და ვმალავდი რომ ხალხს არ მივალინჩისწესებინე.  ეშმაკი რა რაღაც წიპა ტავო მონსტრი ( ხოდა დილით შეშფოთებულმა და დაზაფრულმა გავიღვიძე.. ჩემი კოშმარები მაგით არ დამთავრებულა და გუშინ წინ ღამესაც რაღაც მაგდაგვარი დამესიზმრა.. : ( დაჟე გუშინაც ოღოდც ცოტა სხვანაირად. დამესიზმრა ვითომ დიეტაზე ვიყავი და ჩემმა ძმამ ნაყინის ყიდვისას წამასწრო, შერცხვენილი ვიმართლებდი თავს : D მე ხო რაღაც სახელი ვთქვი ის დემონი ვარ და ეს ნაყინი რომ არ ვჭამო და არ გავგრილდე მომვკვდები მეთქი. აჰაა ახლა ჩემი ძმა მელოდება რომ დავსვა კომპიუტერთან მე კიდე სამსახურში უნდა წავეთრე… ხოდა დილით სანამ ავდგებოდი ვიწექი და ვფიქრობდი რა ჯანდაბა უნდოდა ამ სიზმრებს ჩემგან, ხოდა შემომესკვნა რომ ნერვების ბრალია ყველაფერი. ძალიან დაძაბული ვარ… იქ სახლში რაღაც ბანძი სიტუაცია… იქ ბებოა ძალიან ცუდათ და დღეს საავადმყოფოში დააწვინეს.. იქ კიდე მამიდაა ძალიან ცუდათ თან მარტო დარჩა ბებო რომ წაიყვანეს და მედარდება.. იქ დაქალებმა დამიკიდეს.  კიდევ კარგი აღდგომის მილოცვაზე პასუხი მაინც გამცეს. იქ კიდე რაღაც იდიოტობა გავიგე და რამდენიმე დღეა თავიდან ვერ ამოვიგდე. პახოდუ დრო არ მყოფნის არაფერში. ისე გადის მთელი დღე ისე ღამდება თვალის დახამხამებას ვერ ვასწრებ : | მოკლედ გავიქეცი ახლა თორე მე ისეთი პუნქტუალური ვარ რომ დამაგვიანდეს მთელი თვე ვერ მოვინელებ : D

პ.ს. დღეს კი არადა იმ დღეს ჩემს ძველ და მეჯიკურ ბლიოკნოტში ნახეთ რა ვიპოვე და პახოდუ საპოსტშესაბამისოა.

ზემოთხსენებული კოშმარის ზემოთხსენებული მთავარი გმირის სინონიმები :D

  1. მეფისტოფელი
  2. ლუციფერი
  3. მიწრიელი
  4. ბელიარი
  5. მაძახურა
  6. სატანა
  7. ჭინკა
  8. ეშმა
  9. ქაჯი
  10. ავსული
  11. დემონი
  12. მაცდური
  13. შაეთანი
  14. სათაენი
  15. ბელზებერი
  16. ტარტაროზი
  17. ვოლანდი
  18. დიაბლო
  19. ბელფოგორი
  20. ასმოდეი

 

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in კატეგორია აყრილი and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to ცუდი სიზმრებიდან

  1. keet ამბობს:

    mament, saertod adamiasn ame unda swamdes, aravis aravin ecileba, magram roca xars witl sawers aufrialeben win, xaric garbis da sheidzleba matadoric aafrialos im nawerevit.. ai magas ver vitan verc me, esao, isao gelastan bnelao da ravici uazrobebs weren, albat egec imitom rom yuradgeba miiqcion! xoda, ertxelac iqneba mivaqcev satanado yuradgebas da gavifen mamapapurad=) ..

    Like

  2. Kate_AlukaЯD ამბობს:

    ჰოდა შენც მაგარი გაკლია ჩემი არ იყოს :შ

    :lol:
    :lol: აუ გიო :D:D:D:D:D

    არავინ არავის სთხოვს იყოს მორმუნე, მაგრამ შეურაწყოფისგან თავი შეიკავონ :|

    აი მეც მაგაზე ვბრაზდები :|

    nightrider
    შენ ნამდვილი ბლოგერი ხარ ვახო :D ისა მე მინდა რომ ცუდ ხასიათზე ვიყო? :((( შემომეცუდხასიათება ხოლმე :(

    Like

  3. nightrider ამბობს:

    ვაიმეეეე ვგიჟდები შენს ბლოგზეეე-me amas davachire pionerul sityvas gadzlev :D :D
    p.s. rava yvela cud xasiatze xart am bolo dros, raa es?

    Like

  4. Clown^^ ამბობს:

    ჰოდა შენც მაგარი გაკლია ჩემი არ იყოს :შ

    :D

    ხოდა ეს დაუნები მეც მიშლიან ნერვებს, რატო შეურაწყოფენ სხვის რელიგიას ვერ ვხვდები :|

    არავინ არავის სთხოვს იყოს მორმუნე, მაგრამ შეურაწყოფისგან თავი შეიკავონ :|

    Like

დატოვე კომენტარი

