სერიიდან – ვიდეოში ნანახი ფილმები :D

მოგეხსენებათ და მე და ჩემს ძმას ძალიან გვიყვარს 70-80-90 იანი “უჟასების” და მძაფრ-სიუჟეტიანი ფილმების ყურება განსაკუთრებით როცა ერთად ვართ smilie ხოდა რომ ჩამოვიდა ჩავუსხედით =))))

კიბორგი :D მე რომ დავიბადე იმ წელს გამოვიდა ეს ფილმი :)))) აიი ძაააალიან მაგარია =))) ჯერ ხო ბავშვობა გამახსენდა 90იანი წლები ვიდეოში ნანახი ფილმები ან კინოთეატრ “თბილიში” ნანახი ფანტასტიკები. დარტყმამდე რომ ისმის დარტყმის ხმა და მთელი თავისი ასტალავისტა ბეიბეებით.. :D:D:D ნუ დიალოგები არის ხოლმე გენიალური smiles “უმრი ტვარ” ან “ვსტრეწიმსია ვადუ უბლუდაკ” :D:D “გარი ვ ადუ” :D

რამდენიმე კვირის წინ ვუყურეთ კიდე “ბოროტი მიცვალებულები” თუ იცი. 1981 წლის უჟასია :D:D:D და რომ წარმოვიდგენ ამაზე ხალხს მართლა ეშინოდა ცუდათ ვხდები :D:D:D კაასმა მირჩია უყურეო მაგრამ მგონი მაგის რჩევა რევანშის აღება იყო =)))) მანამდე მე ვურჩიე ფილმი რომელიც არ მოეწონა :D:D:D მაგრამ ამან მართლა გაამართლა ისე მომეწონა რომ დაჟე 2რე და მესამე ნაწილებსაც ვუყურე :D:D ამდენი ფილმზე მგონი არ მიცინია :D

კადრი ფილმიდან :D:D:D:D

საყვარელი ფრაზა ფილმიდან: “ხაროში, პლახოი… კაკაია რაზნიცა. გლავნაია უკავო არუჟიე” :D:D:D:D

მოკლედ კეთილო ადამიანებო, მეგობრებო და პოტენციურო მეგობრებო ახლა ჩემი ძმა მელოდება ჩაკ ნორისის ფილმების ყურება გადავწყვიტეთ :D ხოდა მე გირჩევთ ჩაუსხდეთ =))))
პ.ს. თუ რამე კარგი ძველი უჟასი იცით მითხარით მადლობელი დაგჩებით =))))

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in კატეგორია აყრილი and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to სერიიდან – ვიდეოში ნანახი ფილმები :D

  1. Oroli ამბობს:

    ”კინაკამპანია ვარნერ ბრაზერს პრედსტავლიაეტ, სავმესნა ს იდელვუდ პიკჩერზ, Fილმ ალბერტა პიუნა” :D :D ის კაცი იყო მაგარი, ყველას და ყველაფერს რო ახმოვანებდა :mrgreen: :oops:

    Like

  2. Kate_AlukaЯD ამბობს:

    შენ აქ გაურკვევლობას და ტერორს ნუ თესავ ჩემ ბლოგზე :D

    Like

  3. nightrider ამბობს:

    janmrtelobis saministro gafrtxilebt tom ijasis yureba mavnebelia janmrtelobisatvis :)

    Like

  4. Clown^^ ამბობს:

    ვანდამი გამახსენდა :შ

    Like

დატოვე კომენტარი

