თოვლები დათუვლები ჩემი ფანჯრებიდან =)))

ჩემი ბაღი :)))

დილით რომ გავიღვიძე შენ ხარ ჩემი ბატონი… ნუ მეტი საინტერესო აღარ არის : )))) თოვს ვისაც ჯერ ფანჯრიდან არ გაგიხედიათ მინდა გითხრათ რომ თოოოოოვს : ))))) ეგრევე მოვიციფრულე ხელები და გადავიღე : )))) სურათებს ვაქვეყნებ დამუშავების გარეშვე : ))))

ეზვო :)))

უკანა ეზვო :))

ეს იმ ოთახიდან ხედი ჩემი ოთახი რომ შეიძლება გახდეს :))))))

ეგი ისე :)

:)))))

ეგი ჩემი სკოლის სტადიონი ბავშვები გუნდილაობდნენ :))))

აქ ციგაობდნენ :)))

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in კატეგორია აყრილი and tagged , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to თოვლები დათუვლები ჩემი ფანჯრებიდან =)))

  1. tea ამბობს:

    tbilisis tovli sul sxvaa ;
    rarats romantikulad tovda maxsovs tbilisshi ,

    Like

  2. nightrider100 ამბობს:

    tavidan kai iko magram dgesn dilas ukve agar momewona, pexi ro amista da kinagam daveci :(

    Like

  3. nata ამბობს:

    ძალიან მიყვარს თოვლი. ოღონდ ფანჯრებიდან :) როგორც კი გარეთ გავდივარ და სიცივე და სისველე ერთად მიპყრობს, იქ ყველანაირი რომანტიკა მიქრება :|

    Like

დატოვე კომენტარი

