დაბიდუბს გილოცავ ბლოგუნ =)))

Happy Metal Birthday

ახლა როცა ამ წერილს ვწერ…
კი არა და პოსტს smilie მოკლედ ჩემს უკან დიდი ჟრიამული და ყიჟინა სუფევს. დღეს ჩემი დედიკოს და ჩემი ბლოგუნას დაბადების დღეა. smiley უფრო ზუსტად დღე როცა ბლოგი პირველად გავაკეთე, უკვე სულ დაღუფული წლის 4 თებერვალს. ეეეჰ მას მერე რამდენმა წყალმა ჩაიარა. არ ვიცი კიდევ ახლა რეები უნდა ვილაპარაკო. წიპა ტავო პოსტი ადრეც მაქვს დაწერილი როცა ჩემს ბლოგზე მეორასე (200) პოსწი დეიწერა. ხოდა რაც არის სათქმელი მამენტ იქ წერია. ისე წელს რაღაც დაემთხვა =) დედიკო 51 წლის გახდა, პაპა 81ის, მე 21ის ვხდები და ბლოგუნა 1-ის =)) ტაში მეგობრებო. დღეისათვის ბლოგზედ ძევს 340 პოსწი, 1,586 კომენტარი რომლებიც კეთილი ადამიანის ხელებმა შექმნეს და 1,085 ტეგი. smilie
ბლოგ იმედია მალე უფრო დიდი ბიჭი გაიზრდები, წლები მოგემატება და დებილური პოსტები მოიკლებს. კიდე რა გისურვო დანარჩენი სხვებმა გისურვონ. ძალიან მიყვარხარ მე შენ  smileys რა მეშველებოდა შენს გარეშე. მალე ახალი დომენი გექნება და უფრო კარგი იქნები =))) კიდევ ერთხელ გილოცავ დაბადების დღეს ბლოგ smiley smiles

სადაბადებიდღეო =))))

გუშინ მე და მამიდან ტორტი გამოვაცხვეეთ =))))) ნუ მამენტ გამოვაცხე იმიტომ რომ ლომის წვლილი მიმიძღვის ეს ტორტი რომ არსებობდა რამდენიმე წუთის წინ. გაუჭრელის გადაღება ვერ მოვასწარი. მე მართალი არ გამისინჯავს იმიტომ რომ ტორტები არ მიყვარს მაგრამ ის რომ ნახევარ საათში გაქრა მგონი მეტყველებს იმაზე რომ უდაოდ გემრიელი იყო თან მეორე ნახევარი საათი აქებდნენ smiles

პეროგვი =)))

ესეც ჩემი ფირმენი ვაშლის პეროგი. ასეთი გემრიელი არასროს გამოსულა! გადავყევით ზედ smiles

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in კატეგორია აყრილი and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

16 Responses to დაბიდუბს გილოცავ ბლოგუნ =)))

  1. mishka ამბობს:

    au torts mec ar vcham, magramragacnairad mominda amis gasinjvaaa :)))))))))

    Like

  2. Tomushka ამბობს:

    გილოცავ ბლოგუნიას დაბადების დღეს :)

    Like

  3. Oroli ამბობს:

    ax sirumen, cavatanem :D:D:D:D:D

    Like

  4. Oroli ამბობს:

    …ხოო და პაპას აკოცე ჩემგან :mrgreen: :* :* ;)

    Like

  5. Oroli ამბობს:

    უი, არ ვიცოდი თორე ასე ხელცარიელი როგორ შემოვიდოდი :)) “ხეპი ბირზდეი” :D

    340 ”პოსწი” ეს უკვე მიღწევაა :shock: 340 კი არა 3.400-ე ”პოსწი” მომელოცოს :) ტაკ ძერჟაწ კაკ გავარიტსია :D:D:D

    Like

  6. Giganti ამბობს:

    ამ პატარა ჭიქით კი არა, ამ პატარა კომენტარით და ამ პატარა კლავიატურით და დიიიდი გულით!… ბლოგუნავ, გილოცავ დღაბადღების დღესსს! ჩემო ქეთევან! ღმერთმა დიდი ბიჭი გაგიზარდოს, ჭკვიანი, ძლიერი, ნიჭიერი, წარმატებული… კომენტარები და პოსტები არ მოაკლოს ღმერთმა!!! :* (ეს უნდა წაიკითხო გალეშილი მთვრალის ინტონაციით)

    Like

  7. sophooo ამბობს:

    blooog gilocav dabidubs :D gisurveb cinsvlas da carmatebeeeebs! oh, oh ra torti da perogi iyoooo nercyvi momadga :$:D:D:D

    Like

  8. kakia ამბობს:

    მეც შევუერთები მილოცვებს… წარმატებები და ბევრი შინაარსიანი პოსტი

    Like

  9. Kate_AlukaЯD ამბობს:

    მადლობააააათ :*:*:*:*:*:*

    Like

  10. Clown^^ ამბობს:

    ვულოცავ დაბოლილ ბლოგს ^^

    Like

  11. Taa ამბობს:

    gilocaaaaaaaaaav

    au perogVi ra magar vidzea
    shemogiertdebodi magis gadasansvlashi

    Like

დატოვე კომენტარი

