blah

სხვისი ბლოგის კითხვისას იბადება ახალი პოსტის იდეა

გუშინ ღამე ვფიქრობდი … მაგრად დავიწყე ლოლ =))))) მოკლედ ვფიქრობდი რაზე.. გუშინ როგორც ავღნიშნე ნათესავი ქალი იყო მოსული. ნუ ეს თემა ჩვენს ოჯახშიც ძალიან პოპულარობით სარგებლობს “რატომ არ მყავს შეყვარებული”. ნუ მერე იქ მთელი რეჩები. არ დავკონკრეტდები =)))) ვერ ვიტან ესეთ რაღაცებს. ირამაც შემიცხადა რა თქმა უნდა =)))) შენ ერთი კარგი ბიჭი უნდა გაგირიგოს ბაზრები =))))) გეგონება მე თვალები არ მაქვს ან რამე ეგეთი. ეს წინადადება კონკრეტულად რა შუაში იყო არ ვიცი =))) მარა ნუ მოკლედ. მარა ნუ ვერ გავაგებინე ადამიანებს რომ ასე არ ხდება! ოთომ იცის ხოლმე თქმა “ყველა გარშოკს თავის თავსახური აქვსო” =)))) (ოთო ©) =))))) ანუ არ ესმით ის რომ ჯერ არ მიპოვია ბლია ჩემი თავსახური ან გარშოკი =))))) ყველაზე ცუდი ის არის რომ ასე მგონია ვერც ვიპოვი, იმიტომ რომ ყველაფერმა იმან რაც მოხდა ჩემს ცხოვრებაში გული ამიცრუა და აღაც მინდა უკვე ძებნა არავის. მირჩევნია მარტო ვიყო სულ ვიდრე გვერდით არ მყავდეს “ადამიანი“. რატომღაც ყველა ყოველთვის არასეროზულად აღმიქვავს? თუ ვერ ვხვდები საქმე რაშია. ან მე რაში ვუშვებ შეცდომას. ანუ ყოველთვის ისეთი ვიყავი არ შემიძლია ეს ოხერი სერიოზულად ყოფნა =(( სკოლაშიც ყველა მიცნობდა ისევ და ისევ ჩემი არასერიოზულობის და სიცანცარის გამო =))) ყველგან ვიყავი მოდებული მთელ სკოლას ვემეგობრებოდი =)))) მასწავლებლებს ვაგიჟებდი =))) ყოველთვის ძალიან რაღაც სიგიჟეებს ვაკეთებდი =)) მაგრამ შეიცვალა რაღაცები. ვეღარ ვარ ისეთი კომუნიკაბელურ როგორიც ვიყავი. მაგრამ ის რომ ყველა ჩემგან მაინცდამაინც ხუმრობას სიცილს რამე სასაცილოს ელის იგივე დარჩა. რაც არ უნდა ცუდად ვიყო ვერ გამოვხატავ ამას საკმარისია გარეთ გავიდე ხალხში ეგრევე სხვანაირი ვხდები. ის რომ შევიცვალე და ისეთი აღარ ვარ როგორიც ვიყავი ზუსტად იმათი დამსახურებაა ვინც იყვნენ აქამდე ჩემს ცხოვრებაში. როცა ადამიანის გვერდძე ხარ და ხვდები შენი ადამიანობა ფეხებზე კიდია ხოცა ხვდები რომ ადამიანი რომელიც უკვე თითქმის შეგიყვარდა და ბრახ ყველაფერი თავზე გეყრება. თურმე სულ არ ყოფილა ის ვისაც ელოდი ვინც გეგონა. როცა ფიქრობდი რომ კარგად იცნობდი. აღარავის აღარ ჭირდება შენი ადამიანობა შენი სულიერება. არ ვიცი. არ ვარ ის ტიპი ვისაც შეიძლება ეთამაშო. როცა ადამიანთან ურთიერთობას ვიწყებ ვცდილობ თავიდანვე გავარკვიო რა უნდა ჩემგან. მაგრამ ყოველთვის ერთი და იგივე ხდება მაინც. საქმე იმაშია რომ ისინი სულაც არ არის სხვებთან ისეთები როგორიც ჩემთან. ვერ ვხვდები რითი ვიმსახურებ ასეთ მოპყრობას. ყოველთვის მიმაქვს გულთან ახლოს მისი წუხილი. არც უაზრობებზე ჩხუბი მიყვარს. არც ეჭვიანობის სცენებს არ ვაწყობ არასდროს. არც ისეთი ტიპი ვარ სხვა სურვილები რომ ავღძრა ადამიანში =))))) ლოლ =))) ანუ ძალიან ინფანტილური ვარ =((( ყოველთვის მგონია რომ აი ახლა მაინც არის ნორმალურად ყველაფერი.  აბა რა უნდათ? მითხარით რა გინდათ საერთოდ გოგოებისგან? არ გირჩევნიათ შგიყვარონ ვიდრე უაზროდ ცხოველურად ფიზიკურზე იყოს დაფუძნებული ურთიერთობა? ქალიშვილობა კიდე რა არის სირცხვილია ბლია?!  მოკლედ ვსიო ყველაფერი შეიცვალა. აღარ ვიქნები ასე უაზროდ ბავშვური. მირჩევნია მთელი ცხოვრება მარტო ვიყო ვიდრე ასეთი ურთიერთობები გაგრძელდეს მთელი ცხოვრება! მე ვთვლი რომ ბედნიერება არ არის ის რომ მაინცდამაინც ვინმე მყავდეს გვერდით. მე შემიძლია უამისოდაც ვიყო ბედნიერი! არ ვიცი რამდენად გაიგეთ ახლა რას ვგულისხმობდი ან საერთოდ რისი თქმა მინდოდა მაგრამ მე კი მომეშვა ცოტა გულზე =))))) პოსტს არ გადავიკითხავ თორე გამოქვეყნებას გადავიფიქრებ =))) ასე რომ პაბლიშ! =)

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in კატეგორია აყრილი. Bookmark the permalink.

11 Responses to blah

  1. Oroli ამბობს:

    მე მაპატიე ყველას მაგივრად :) თუ რამეა აქ ვარ :D ;)

    Like

  2. Oroli ამბობს:

    რატო ვარ ცოცხალი?!! ;( შეგვირცხვა ულვაში. დავტრიალდით აბა დროზე, სად გვაქ თვალები?!! ტფუუ :D

    Like

  3. daliela ამბობს:

    ჩემი ფისოოო…
    არც კი იციან რა ოქრო ხარ შენ. :*
    memenatre vejo

    Like

  4. Giganti ამბობს:

    nu geshinia, mova dro da yvelaferi mogvardeba :) im fotoze bgijdevi iseti cakaleli xar :*

    Like

  5. Landish ამბობს:

    ხვალინდელ პოსტს შენ გიძღვნი პირადად : (

    Like

  6. zorbegi ამბობს:

    დაგეცა გრდემლი :*

    Like

დატოვე კომენტარი

