სერიიდან ბეზ სათაურა =)))))))))))

რაღაცა ძალიან სტრანნობები მესიზმრება ეს დღეებია =( ალბათ იმ საზიზღარი მუსიკის ბრალია ძილის წინ რომ ვუსმენ =((( მპ3 აღარ მაქვს და რადიოს ვუსმენ. ვაიმე საწყალი ჩვენი რადიო რა დღეშია იცით??? =(((( აი ვერასდროს რომ ვერ წარმოვიდგენდი ისეთ სიმღერებს ითხოვენ თან ძილის წინ ღმერთო აი იმენა ვითრგუნები =((( ისევ ჩემი არეული ფიქრები მირჩევნია იმ საშინელებას რაც რადიოსი ხდება. ერთი ფმი დავიჭირე სულ კლასიკაა და იმას ვუსმენ ხოლმე თორე აი შეიძლება გაგიჟდეს ადამიანი =((( ეეეჰ რა დრო იყო 105ი რომ ასხუთობდა =((( ყველაზე მაგარი რადიო იყო მართლა ყველაზე ნორმალური მუსიკით =((( მოკვდა მგონი 105ი საერთოდ =(( ლამის მთელი ჩემი ყმაწვილქალობა (ლოლ) მანდ მაქვს გატარებული =))) რა სიგიჟეებს აღარ ვაკეთებდით =)) კარგი დრო იყო… smileys ომი რას ნიშნავს ნეტა სიზმარში? სულ რაღაცა დანგრეულ შენობებში ვარ.. სულ რაღაც მიტოვებულ საავადმყოფოებში. მორგებში დავბოდიალობ. ვიღაცებს ვემალები. და ვეჩნა ვიღაცა ბავშვს დავათრევ რომელიც საავადმყოფოში რომ ვიწექი ვითომ იქედან ავიკიდე ფანჯრიდან ხტებოდა და გადავარჩინე თუ რაღაცა წიპა ტავო.. თან სიზმარში სულ ვფიქრობ: რა ყ.. მესიზმრება ნეტა დროზე გამეღვიძოსთქო =)))))))))))))) თან შეგრძნებები არის რა ცხადი ხოლმე იცი? გეგონება კინოში ხარ.. smiley მე საერთოდ სიზმრებს ძალიან იშვიათად ვნახულობ. ფაქტიურად არასდროს. ტოისწ კი ვნახულობ მაგრამ არ მამახსოვრდება … საერთოდ ადამიანი ღამის განმავლობაში რამდენიმე სიზმარს ნახულობს უბრალოდ ზოგს იმახსოვრებს ზოგს ვერა. და ფრაგმენტებად ამახსოვრდება. ხოდა ანუ კი ვნახულობ სიზმრებს უბრალოდ ვერ ვიმახსოვრებ =)) და მგონია რომ არ დამესიზმრა არაფერი =)) ხოდა იმ იშვიათობა შემთხვევებში როცა სიზმარს “ვნახულობ” აი სიზმარი შტო ნადა რააა =))))) რაღაცა უჟასებში ვიჩითები ხოლმე =))) კლიოვა =))) ვაიმე ერთხელ სიზმარში მანქანა ვატარე, უფრო სწორად მანქან ვაფრინე =))) აუ რა მაგარი გძნობა იყოოოოოოო =))))))) აი ძალიან მაგარი =))) მაგრამ უმეტესად რაღაც საილენთ ჰილობებში ვარ ხოლმე. smiles მთელი თავის ვიზუალური ეფექტებით და საშიში ხმებით =)))) უსაქმურობამწიგნის” წერა გამაგრძელებინა.. საქმე იმაშია რომ საქმე მართლაც რომ ბევრი მაქვს უბრალოდ მე ვერ ვარ დაწყობილი და საქმის გაკეთებას ათასი ფინწიუშკის კეთება მირჩევნია … =(((( ხო კისე რაღაცა ჩემი “ვითომ ვითომები” დავჯღაბნე მაგრამ გამოქვეყნებისგან თავს ვიკავებ =))))) კარგით ლიიუძი =))) დრაფტებში რამდენიმე დაუმთავრებელი მისტიკური პოსტები მელოდება =))) მათ შორის ერთს ჯერ კიდევ შარშანდელიდან არ დაადგა საშუელი =))))) დიდი იმედები არ მაქვს რომ მაინცდამაინც დღეს ნახავს მთვარის სინათლეს =)) მაგრამ ცოტა წინ მაინც წავწევ =))) კიდე ერთ ორ ფილმს ვუყურე და შთაბეჭდილებების ქვეშ ვარ =) თუ არ პოსტის გამოქვეყნებამდე არ გამიარა იმასაც დავწერ =))))) მიყვარხართ მე თქვენ ყველა =))))) smileys ნუ თუ არ გჯერათ თითქმის ყველა =))))))) :*

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in უსათაურო, mystic and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

13 Responses to სერიიდან ბეზ სათაურა =)))))))))))

  1. mezareba ამბობს:

    მე საერთოდ ცხოვრება ნახევარი მაქვს… სიგიჟემდე მიყვარს სიზზმრები და იქ იმ ნახევარ ცხოვრებას ვატარებ და თან ძალიან საინტერესოდ…

    Like

  2. mezareba ამბობს:

    არადა რა მაგარია ძილის წინ რამე გემრიელი მისტიკური ფილმი… შიშისგან რომ აგაკანკალებს და გულგახეთქილი რომ გაიღვიძეებ…

    მე ბოლო დღეებია სულ ზომბები მესიზმრება, არადა დიდი ხანია არსად შევხვედრილვარ….

    ჰმ….

    Like

  3. sunwaited ამბობს:

    უიმე, ისეთი სტრანნი რაღაცები მესიზმრება ხოლმე, რომ აზრზე ვერ მოვდივარ მერე ეგ აზრები საიდან მომივიდა თავში : D

    Like

  4. Clown^^ ამბობს:

    საშინელებათა ფილმებს უყურებ და ალბათ მაგის ბრალია ეგ სიზმრები ^^

    Like

  5. LiLaC ამბობს:

    radiioze gamaxsenda. im dges avTobusshi qonda mdzgols charTuli. savaraudod “ar daidardo”, hoda vigac qalma dareka da moiTxova “ra vqna rom bedi ar mwyalobs”… wamyvanma kiTxva, vis miudzgvniTo da mxolod chems Tavs, imiTom rom me iseTi bedi maqvs, rogorc mag simgerashiao…
    vah O_o

    Like

დატოვე კომენტარი

