აპიაწ ჰომ ელოუნ ლიუძი =)))

არ შემიძლია ჩემი მარტო სახლში ყოფნა არ ვაღნიშნო ხოლმე რა ვქნა =))) მარა პოსტი ამაზე მგონი არ იქნება =) არ ვიცი ეს კარგია თუ ცუდი მაგრამ არასდროს ნუ თითქმის არასდროს არ ვიცი რას დავწერ როცა ნიუ პოსტს ვსხნი =))) იმდენი ვიწიწუნე ახალი წლის განწყობაზე რომ ეს დღეებია ფანტასტიურ დროს ვატარებ =))) ბევრი რაღაცები მაქვს დასაწერი ბევრი სურათები ასატვირთი 2009 წლის მიწურულს სულ რაღაც სპექტაკლებს ვსუმრობდი დეიდაჩემის მეოხებით. იქ დეიდაჩემის პიესა დაიდგა, იქ კიდევ რაღაცა და მოკლედ… იმედია ასე გაგრძელდება ამ წლის ნახევარი მაინც =) ეს გარემო… თორე ისე ჩემს თავში რაღაცა ტრაურები ტრიალებს.. (ხო ტრაური და არა… მოკლედ ტრაური რა =))))) ისეთ რაღაცებზე ვფიქრობ რაზეც ადრე არ მიფიქრია, ისეთი რაღაცები მაწუხებს რაც ადრე არ მაწუხებდა. ჩემებს გადავაფიქრებინე ფსიქოლოგთან აპირებდნენ ჩემს წაყვანას, მაგრამ ჩემის ეჭვებით ის კაცი ფსიქიატრი იყო =)))))) ვიგრუზები სულ პატარა ნიუანსებზეც.. მთრგუნავს ბევრი რამ. ერთმა პტარა რაღაცამ შეილება ხასიათი მთელი დღით გამიფუჭოს.. ვერ ვეგუები გარემოს… რაც უფრო მიწევს გარეთ გასვლა მით უფრო ვიკეტები საკუთარ თავში. კიდევ ერთხელ ვრწმუნდები იმაში რომ სხვა სხვის ბრძოლაში უდავოდ ბრძენია. სახლში აღმოაჩინეს რომ ვუი რა ჭკვიანი ვყოფივარ =)))) ყველაფერზე აზრს მე მეკითხებიან =)))) სხვას ფანტასტიურ რჩევებს ვაძლევ მაგრამ ვაი რომ იგივეს მე ვერ ვიყენებ. ყველაზ მეტად რასაც განვიცდი ეს არის ადამიანში იმედი რომ მიცრუვდება. აი საშინლად მტკენს ეს ფაქტი გულს და თითქოს სპეციალურად ეს ფაქტი სულ უფრო ხსირად ხდება ჩემს ცხოვრებაში. როცა გგონია რომ იპოვე ადმიანი რომელიც შენთან ახლოა, როცა გგონია რომ გიგებს და სურვილი გიჩნდება გაიხსნა ის უთხრა რასაც მართო შენ ალტერ ეგოს ეუბნები. ბრახ და ყველაფერი თავზე გეყრება. თურმე ის სულაც არ არის “შენი” თურმე ყველაფერი სხვაგვარად ესმის. სულ სხვა წარმოდგენა ექმნება შენზე.. როგორც ჩვენი უილიამი იტყოდა “ჯობია მართლა არამზადა იყო ნამდვილი, ვიდრე ტყუილად არამზადას ვინმემ გადაროს.” ხოდა ვზივარ ახლა სიგარეტის ბოლში გახვეული აზრებით და ვფიქრობ რატომ ხდება ასე და რატომ არის ადამიანებთან ურთიერთობა ასეთი რთული. რატომ არ შემიზლია ჩემი სინამდვილე დავანახო ვინმეს? ეს დღეებია დეიდაჩემი კიდე დამათრევს თავის მეგობრებთან სტუმრად ისეთ კარგ დროს ვატარებ მაგრამ თან ვუფიქრდები რაღაცებს… ღამე აზრების დახშობა ვისწავლე =)))) ყურებში ნაუშნიკები და სანამ ჩამეძინება მუსიკას ვყვები გულში =)))) მაგრამ არ ვიცი ეს სადამდე გასტანს ხო იცი ადამიანი ნარკოტიკს როცა ეჩვევა მერე აღარ მოქმედებს =))))))) ადრე ამ ყველაფერს გარდატეხის ასაკს ვაბრალებდი მარა რით ვეღარ გადავტყდი ბლიად =)))) რით ვეღარ გავიარე ეგ ასაკი =))))) თან ეს დღეებია სხვა სიკეთეებთან ერთად სულ ძველი ნაცნობები მეჩითებიან =))))) მაგალითად იმ დღეს მეტროში მე და ლელა (დეიდაჩემი) მისი მეგობრისგან რომ ვბრუნდებოდით და გვარიანად ნასვამ მდგომარეობაში ვიყავი =)))))) შემოვიდა ჩემი ძველი სიყვარული =)))))) რომელიც ლამის 7წელი მიყვარდა =)))) ნუ რაღაცები ვიბლადუნეთ როგორც შეფერით ძველ ნაცნობებს =))) ლოლ =))) მოკითხვებით ოჯახის =))) იქ სად სწავლობ სხვა რა ხდებას ამბებით =))) ხოდა შემომიტიეს ნოსტალგიებმა =))))) ვცდილობ დავადუმო ჩემი ალტერ ეგო რომელსაც აჩემებული აქვს “რა იქნებოდა რომ…” არაფერიც არ იქნებოდა =)))) იქ სადაც ჩემი სამყარო არ არის, არ არის და ვსიო რა! ამიტომაც დავანებე თავი მსახიობობას და აღარ ჩავაბარე დასაწვავ თეატრალურში =))))  მოკელედ დავიღალე წერით წავედი ისევ ადობე პრემიერს ჩავუღრმავდები =)))) რაღაცა ადვილი აღოჩნდა უბრალოდ მუსიკა ვერ ჩავაგდე ცოცხალი თავით =))))

პ.ს. facebook-ში ჩემი ბლოგის გვერდს უკვე 90 ადამიანი დაემატა აი ემ ჰეფი =))))))

თუ გინდა შენც დაემატე =))))))

პ.ს.ს. გუშინ სობსტვენნი რეკორდი მოვხსენი =)))) 300 რაღაცა კაცი იყო შემოსული =)))))))) ლოლ

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in უსათაურო and tagged , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to აპიაწ ჰომ ელოუნ ლიუძი =)))

  1. zorbegi ამბობს:

    მე დამატებული ვარ უვკე :)
    ხოდა ისა… მუსიკას მოუსმინე–მეთქი ძილის წინ, ეგ რამდენი ხნის წინ გითხარი ჯერ კიდევ?! რამდენი წელიწადია მაგით საკმაოდ ეფექტურად ვახშობ აზრებს. მარა შენ რაც გგონია, ის არ მოხდება, ანუ ნაკლებადეფექტური არ გახდება მუსიკა (ჩემთვსი ჯერჯერობით ეგრეა), პროსტა, რო შეეჩვევი, მუსიკის გარშე ძილი ძალიან გაგიჭირდება, თუნდაც თავში ერთი აზრც კი არ გიტრიალებდეს :)

    Like

  2. Giganti ამბობს:

    xoo, gushin roca shemovixedebodi 5 sutmarze naklebi ar mxvdeboda xolme… komentarebmac rogor imata, chemi molocva nel-nel gixdeba :D

    Like

  3. rodrigo santoro ამბობს:

    aba imdeni gelaarake guSin :D

    Like

  4. mygreensun ამბობს:

    mec davematebi : )

    Like

დატოვე კომენტარი

