დრაკულა ჩემი თანთია =)))

დრაკულა პილატეს როლში =))))

დრაკულა პილატეს როლში =))))

ნახტომის შემდეგ ძვირფასო მეგობრებო და პოტენციურო მეგობრებო :D ნახავთ რუმინეთის ეროვნული გმირის, ქრისტიანობის დიდი ქომაგის პრინც ვლად მესამე დრაკულის სურათებს =))) დაწვრილებითი ინფორმაციისთვის ზემოთ ხსენებულ პიროვნებაზე შეგიძლიათ იხილოთ ჩემს ძველ პოსტში ამ ლინკზე =)

ასევე შეგიძლიათ იხილოთ ეს ლინკი რომელიც ჩემს კავშირს დაადასტურებს ზ.ხ. ადამიანზე. :lol:  :lol:   :lol:

დრაკულას სასახლე

დრაკულას სასახლე

ევროპის აღმოსავლეთში დრაკულას ბიუსტი

ევროპის აღმოსავლეთში დრაკულას ბიუსტი

ევროპის აღმოსავლეთში დრაკულას სახლი (ყვითელი ფერის)

ევროპის აღმოსავლეთში დრაკულას სახლი (ყვითელი ფერის)

დრაკულას სასახლე რუმინეთში

მგონი მართლა არის მსგავსება =)))

romania tirgoviste

ცეპეშის მშობლიურ სოფელ სიგიშოარაში

vlad dracula numismatic

vlad tepes muzeul municipiului

vlad tepes muzeul municipiului

კიდევ ერთხელ შეგახსენებთ ზემოთ ხსენებულ ლინკს =))) იმიტომ რომ ახლა უფრო აღფრთოვანებული ხარ ვიდრე პოსტის დასაწყიში =)))

განსაკუთრებული მადლობა ჩემს მუზას: ვატატოს =))))))

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in mystic and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

დატოვე კომენტარი

