“წიგნი” (?!)

mystic-castles

მოკლედ ჩემო კეთილო ადამიანებო =) ახლა ფრიად ცუდ ხასიათზე ვარ გაუკვეველი მიზეზების  გამო და რამეს გული თუ არ გადაყოლდა მოკვდება =((( ხოდა რა მინდა რომ მოგიყვეთ ახლა =) რამოდენიმე ხნინს წინ ვასუფთავებდი ჩემს ფოლდერს ზედმეტი ფაილებისაგან. ხოდა ჩემი “დოკუმენტების” ჯერი რომ დადგა წავაწყდი ერთ რაცხას, რაშია ახლა საქმე : რამდენიმე წლის წინ გავკადნიერდი და დავიწყე “წიგნის” წერა =))))))))) ზუსტად  ამ წიგნის პირველი ორი თავი ვიპოვე რამდენიმე წლის წინ დაწერილი =))) მართალი რომ გითხრათ მუზამ უნამუსოდ და გაუფრთხილებლად მიმატოვა ამიტომ შესაბამისად მე წერა მივატოვე =((( ისე ახლაც ვწერ “წიგნს”. ნახტომის შემდეგ პირველი ორი თავი =)))

წიგნს ჰქვია: “როცა მზეს ძინავს” :) ჩემი ნიკიც მისი მთავარი პესონაჟის გვარია :) შანდორ ალუკარდი =))

თავი 1
შესავალი
უძველესი დროიდან მოყოლებული კაცობრიობას ყოველთვის ეშინოდა ისეთი იდუმალი არსებების როგორებიც ვამპირები, ჯადოქრები, სირინოზები, ალქაჯები, მაქციები და აჩრდილები არიან.  ადამიანებს ყოველთვის ჯეროდათ და სწამდათ იმის, რისი დაჯერებაც უნდოდათ. შუა საუკუნეებში ჯადოქრობაში ეჭვმიტანილ ადამიანებს ცეცხლში წვავდნენ, მეზღვაურებს ეშინოდათ სირინოზების, ხოლო ვამპირების და მაქციების გამო ცნობილია რომ ხალხი სავესე მთვარობის პერიოდის ერიდებოდა. სინამდვილეში არავინ იცის არსებობენ თუ არა ისინი. . . ზოგს წამს რომ ისინი აღარ არსებობენ მაგრამ უამრავი დამამტკიცებელი საბუთი არსებობს რომ ისინი ჯერ კიდევ არიან ჩვენს შორის. . .

თავი 2
გრაფი ვლადიმირ მესამე ალუკარდი  1395 წელს რუმინეთის პატარა ქალაქ სიგიშოარაში დაიბადა.   ის კარჩაკეტილი და ახირებული კაცი იყო, ქალაქის მახლობლად დიდ პირქუშ სასახლეში ცხოვრობდა უამრავი მოსამსახურის გარემოცვაში. იგი ხშირად ჩნდებოდა მაღალ საზოგადოებაში თუმცა მისი გამოჩენა ხალხს აფრთხობდა. მას უყვარდა ულამაზესი გრაფინია რემედეოსი გრაფი ალბერიკ გრანიონის ერთადერთი ქალიშვილი, რომელზეც შეყვარებული იყო მაღალი საზოგადების ნახევარი.
Vლადიმირმა რემედეოსი 1422 წელს ცოლად მოიყვანა. რემედიოსს უყვარდა ქმარი მისი ხასიათის მიუხედავად. გრაფს არ ჰყავდა ნათესავები გარდა ერთადერთი ძმისა რომელთთანაც არანაირი ურთიერთობა არ ქონდა და რომელიც რუმინეთის დედაქალაქ ბუქარესტში ცხოვრობდა.

=))) ლოლ სულ ეს იყო მეორე თავი დაუსრულებელია  =))) ეს რამდენიმე წლის წინანდელი ნაწერია =) დაკვირვებული ან ვიდრე ჩემნაირი რაღაცეებს აღმოაჩენს ამ ნაწერში =))) ამ წიგნმა ბევრი ქარ ცეცხლი გამოიარა =))) მაგალითად ერთხელ წამეშალა კომპიდან მთლიანად და ახლიდან დავწერე =)))) ვინც ჩემს ბლოგს კითხულობს ისიც ეცოდინება რომ კლავიატურაზე წერა არ მიყვარს და ყოველთვის ფურცელს ვარჩევ =) ერთი პერიოდი პასტითაც არ ვწერდი საიდანღაც სამელნე და მელნის პასტა გამოვჩხრიკე და ისე ვწერდი =)))) ხოდა მუდმივად დამაქვს ბლოკნოტი ჩანთით იმ იმედით რომ მუზა ისე მოულოდნელად დაბრუნდება როგორც წავიდა… და დროდადრო რაღაცეებს ვინიშნავ =) საქმე იმაშია რომ სულ ახალ ახალი იდეები მომდის და ერთი და იგივე თავს ათჯერ ვწერ ხოლმე თავიდან =) ფინალიც ძალიან რთული მოსაფიქრებელია ამ შემთხვევაში… ისე ჩაიხლართა ამბები რომ როგორ დავამთავრო არ ვიცი =( ოდესმე გამოვაქვეყნებ კიდევაც ალბათ… თუ იმ ეგოისტურმა აზრებმა გამიარეს რომ ეს ნაჯღაბნი მარტო ჩემი უნდა იყოს ჩემი ჩემი ჩემი =) თან მართალი რომ გითხრად მიტყდება კიდევაც და ისიც მეჩოთირება “წიგნს” რომ ვუწოდებ ამ ყველაფერს =))) მოკლედ ესე იყო ეს =)))) იქაურობა რაღაცნაირად ჩემი სამყაროა ჩემი თავშესაფარი =)

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in mystic and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to “წიგნი” (?!)

  1. შენ თუ მოინდომე ისე დაწერ რომ მგონი მაქციები მართლა გაჩნდებიან. :)

    Like

  2. ♥ Malvina ♥ says:

    dasawyisi sainteresoa : ))

    Like

დატოვე კომენტარი

