ახალი ტეგ თამაში =))

sibbyad

უპ ყოვლისა მადლობა კლოუნს დატაგისთვინ =))) მეორე ყოვლისა ეს არის ახალი ტეგ თამაში რომელიც წამოწყებულია I Am not popularის მიერ  =))) და მესამეყოვლისა ეს თითქმის ჩემი “ჩემ შესახებ” ის ნაირია =))) ამიტომ სრული ინფორმაციისთვის შეგიძლიათ იქაურობას ესტუმროთ =))))

მიყვარს – ყველა და ყველაფერი (ნუ თითქმის)
ვოცნებობ – რაღაცეებზე =)
ვფიქრობ – ათას სისულელეზე.
მძულს – ათასი მამაძაღლი =)))
ვნანობ – სამწუხაროდ ბევრს.
კმაყოფილი ვარ – როცა კარგად ვიხუმრებ ხოლმე =))))) ან დაკისრებულ მოვალეობას კარგად ვასრულებ =)))
მენატრება – მამა
მსურს –
“ვისი სული გსურს” =)))))))
მაღიზიანებს – მატრაკვეცა ბავშვები, სნობები, ნაგლები.
ვგრძნობ – ჩემს პულსს მაჯაზე =)))
მეშინია – ყველაზე მეტად ჭის და დახჩობის.
ვიცი – არაფერიც არ ვიცი =)))
არ ვიცი – რაც ვიცი =)))
შემიძლია – მოტყუება პირდაპირ თვალებში ყურებით =))) მარა არ ვიყენებ ხოლმე =))))
არ შემიძლია – შეუძლებელი არაფერიაოოო ერთმა კეთილმა კაცმა თქვა.
ვმეგობრობ – მეგობრებთან ძირითადად =)))
ვაპატიებ – თითქმის ყველაფერს ნუ იმ შემთხვევის გარდა თუ ჩემს თავზე რაღაცეები არ მოინდომა =))))
ვტირი – იშვიათად.
ვიცინი – სულ და დებილივით =))))
ვეძებ- შარს =)))
ღირსი ვარ- დაფასების ხანდახან =))))
ვკარგავ- ადამიანებს იშვიათად…
მშურს – ოხ რა ბოღმა და შურიანი ვარ რომ იცოდეეეთ =)))
ვემალები – ხალხს სკაიპში. ოღონდ შენ არა. შენ ხო შენ!
ვემტერები – ქლესებს ბავშვობიდან! (TSL smile) =))))
მაინტერესებს- ყველაფერი თითქმის.
არ მაინტერესებს – ჩემი მეზობლის ქმრის ინტიმური ისტორიები =)))
მახსოვს – ყველაფერი რაც მინდა რომ მახსოვდეს =)))
მრცხვენია – ოხ როგორ ვერ ვიტან ამ გრძნობას მარა ხშირად კი მოდის ხოლმე ისე მარა ჩუმად =)))))
უარვყოფ – უსამართლობას! ბესპრიდელს!
ვავადმყოფობ – იშვიათად.
ვმალავ – არაფერს.
ვინახავ – ძველ წერილებს და მსგავს რაღაცეებს =)))
მწამს – ღმერთის!
მიკვირს – უკვე აღარაფერი =))))
მიხარია – ცხოვრება რაც არ უნდა იყოს =)))
ვჭორაობ – არასდროს! (კაი ხო ათაში ერთხელ იმასაც ჭორაობას არ ვეძახით=))))
ვდარდობ – ბევრს და ტყუილად =))))
ვამაყობ – რავი ჩემი თავით იშვიათად!
ვაკეთებ – ბავშვებს არა ყოველ შემთხვევაში! =))))))
ვეფერები – დედას, მეგობრებს და რავი ვინც მოსაფერებელია =)))
მსიამოვნებს – კოცნა, ჩახუტება, კმაყოფილების გრძნობა და სხვანი =)
მესიზმრება – საერთოდ სიზმრებს არ ვნახულობ და თუ ვნახულობ ჯანდაბებს უმეტესად =)))))
ვეხმარები – ვისაც შემიძლია დავეხმარო!
ვეწევი – არააქტიურ ცხოვრებას =))))
მწყინს – უყურადღებობა =)))
ვხარჯავ – ფულს როცა მაქვს =))))))
ვღალატობ – არავის არასდროს =))) ნუ მერე რას ვიზავ არ ვიცი =)))
ვკამათობ – მიყვარს ჯანმრთელი კამათი სისხლაობების გარეშე =))))
ვუხეშობ – უნებურად =)
ვუსმენ – მუზიკას =))))) როკსა და მეტალსა =)))))))
ვყოყმანობ – იშვიათად და ხშირად =)))
ვკითხულობ – წიგნებს როგორც წესი =)))
ვამზადებ – ბავშვებს ცხოვრების სიყვარულში =))))
ვუყურებ – ცას.
ვკლავ – დროს.
ვაფუჭებ – დროს.
ვცხოვრობ – სახლში.
ვცემ – რას? თუ ვის? :? პატივს თუ ბავშვებს? :? უფ ვერ გავიგე ეს =))))
ვყვირი – მე არ ვყვირი მე ხმამაღლა ვლაპარაკობ =))))
ვმღერი – როცა მარტო ვრჩები სახლში შემოსასვლელიდან ჩემს კუთხემდე სიმღერით მივდივარ ხოლმე =))))
ვასრულებ – ჩემს როლს =)))
დავდივარ – ფეხებით =))))
ვმკურნალობ – ჩამოვთვალო? =))))))))))))))
ვერიდები- აყალმაყალს =))))
ვთამაშობ – არ მიყვარს თამაში არც კომპიუტერული და არც ცხოვრებაში =))))
ვიტყუები – საჭიროების შემთხვევაში მხოლოდ და მხოლოდ =)))
ვეთაყვანები – არავისსსსსსსს ვაშააააა =)))
ვგიჯდები – ბუნებაში ყოფნაზე =))) და კიდევ ვიღაცეებზე და რაღაცეებზე =)))
ვაგროვებ – არაფერს მგონი =)))) ჰარი პოტერის წიგნებს ვაგროვებდი მარა ეგ კი შეგროვდა =))))
ვიხდი – ტანსაცმელს =)))))
ვეჭვიანობ – ხანდახან
“ვკაიფობ” – ზემოთ აღნიშნულებზე რომლებსაც ვემტერები =))) და კიდევ მაქვს ჩემი პატარ პატარა “კაიფები”… =)))))))
ვიზიდავ – ნუ ასე რომ იყოს “მიზიდავს” კიდე ვუპასუხებდი =)))
ვალამაზებ – რაც შემილია რომ გავალამაზო ძალ ღონეს არ ვიშურებ =)))

ვთაგავ: დალოს
ფსიქეს, და კატას

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in ტეგ თამაშები and tagged , , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to ახალი ტეგ თამაში =))

  1. გამოხმაურება: ტეგ-თამაში^^ « კატური ბლოგი

  2. nino ამბობს:

    http://bazzilio.blogspot.com/2009/10/blog-post.html chemi posti 3 oqtombers aris, anu guli migrdznobda ro sruliad qartuli blogsfero mas aitacebda da winaswar davwere :D

    Like

  3. kata ამბობს:

    მეშინია – ყველაზე მეტად ჭის და დახჩობის.

    ვმღერი – როცა მარტო ვრჩები სახლში შემოსასვლელიდან ჩემს კუთხემდე სიმღერით მივდივარ ხოლმე =))))

    ამეებზე ვიღადავე )))))))))))
    წავედი. დავწერო და დაგთეგო :D

    Like

  4. Sunny ამბობს:

    eg mec vici marti tqven ki ara :D

    Like

  5. Clown^^ ამბობს:

    მეც შემიძლია ადამიანს თვალებში ვუყურო და სასტიკად მოვატყუო :ევილ:

    Like

დატოვე კომენტარი

