ვეძებ!!!

აუ ბავშვებო ძალიან მინდა “ზარატუსტრა”-ს წაკითხვა რა მათხოვეთ თუ ვინმეს გაქვთ. საჯაროში ბოდიალი მეზარება :((( გეხვეწებით მათხოვეთ რა თუ ვინმეს გაქვთ :((( ჩემს უბანში კი არის ბიბლიოთეკა ჩაწერილიც ვარ მაგრამ იქ რა თქმა უნდა არ აქვთ :|  დეიდაჩემმა კი მითხრა ვერ გაიგებო მარა ბედი უნდა ვცადო :)))))) ყველაფერზე ეგრე მეუბნება და მერე იქეთ ვუხსნი ხოლმე რაღაცებს :))) ხოდა მოკლედ თუ ვინმეს გაქვთ ქართულად მათხოვეთ გარწმუნებთ შვილივით გავუბრთხილდები და დათქმულ დროს უკან დაგიბრუნებთ! წინასწარ გიხდით მადლობას!

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in სიცხიანი ჩანაწერები and tagged , , . Bookmark the permalink.

12 Responses to ვეძებ!!!

  1. provokatori ამბობს:

    კარქ’ი…
    ეშმაკნი მგონი მარჯანიშვილზე მაქვს ნანახი :შ და მარტოობის ასი წელიწადი არ ვიცი… ბუკინისტებთან არ შემხვედრია :(

    Like

  2. kate_alukard ამბობს:

    რომლებს და წაკითხულები კი მაქვს უბრალოდ მინდა ჩემი მქონდეს :))))
    მარტოობის ასი წელიწადი, ფაუსტი და ეშმაკნი :))

    Like

  3. kate_alukard ამბობს:

    provokatori
    მაშინ ახლა ავად ვარ და რომ გამოვჯანმრთელდები სახლში მესტუმრე კარგი? მაილზე მოგწერ მერე მისამართს

    Like

  4. ki eqneba :D rustavelze im gvirabs tu ra jandabaa, ro gaivli iqvea maghazia da moshnad wignebia.. aba romel 3s edzeb ? iqneb maq , an movkra tvali sadme :P

    Like

  5. kate_alukard ამბობს:

    კოსმოსურ სივრცეებში..
    2 ცალი თუ ქონდა კიდე ექნება დარჩენილი უეჭველი :))))))) ბუკინისტებს შეიძლება ქონდეთ მარა 3 წიგნს უკვე ვეძებ და ეს წიგნი ჯერ ჩემი პაწუკა ბიბლიოთეკის გეგმებში არ შედის ჯერ წავიკითხო, თუ ზემოთ ხსენებული კეთილი ადამიანი მათხოვებს :))))მერე ვნახოთ :)

    Like

  6. provokatori ამბობს:

    მე მაქვს, შემიძლია მოგცე… :ყეს:

    Like

  7. hehxe :P imdgehs daviwye sajaroshi ,mara arr mevaseba iq jdoma .. hoda rustavelze vnahxe 6larad da dajhe 2cali qonda im bebos , an meti ..da daaklebda kidec albat :D ramdenixania mindoda mec wakitxva da ver movabi tavi :-s

    Like

დატოვე კომენტარი

