უსაქმურობის ჟამს ჩემს მიერ გადაღებული ფოწოები :)))


გაითვალისწინეთ რომ ორი კვირაა ციფრული მაჩუქეს ამიტომ ნუ ჩამქოლავთ :))

ეს კაცი რაღაცნაირად მომეწონა … ჩემის აზრით თბილი სახე აქვს რაღაცნაირი..

ეს თინ.გეს შეკრებაზე :) ულიჩა და დომინიკი :)

ესეც თინ.გე :) პუსისტი :))) მომწონს ეს სურათი ძალიან

ჩემი ფანჯრის მთვარე :)

მეტი მეზარება :) ეს ისე და იმედია ოდესმე დავამუღამებ :) თუ ნერვები მეყო მანამდე :)))

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in სიცხიანი ჩანაწერები, უსათაურო and tagged , , , . Bookmark the permalink.

6 Responses to უსაქმურობის ჟამს ჩემს მიერ გადაღებული ფოწოები :)))

  1. CreaTive says:

    პირველ სურათზე რო კატაა ვინმეს კატას ხო არ გაგონებს ? რიჟა,ცხვირმიჭყლეტილი…

    Like

  2. Dach! says:

    mokled ucnauri.com is forumidan movxvdi aq
    dzaan magrad momewona sheni blogi shens shesaxeb informacia da mokled rac vnaxe jer am blogze yvelaferi warmatebebs gisurveb
    xo kide kai fotoebia ratomgac momewona

    Like

  3. Clown^^ says:

    აუ აუ ის ცუგა რა საყვარელიაააა ^^
    ერთი მაგრად ჩავეხუტებოდი ^^

    Like

  4. კაია ზოგი
    მეჩმინდა აპარატი:(

    Like

დატოვე კომენტარი

