სიცხიანი ნაწერები…

არაა აშკარად იცვლებიან ადამიანები, ისე ზოგადად… სხვანაირები არიან ნეტა თუ რომ გავიზარდე მე აღვიქვავ სხვანაირად? მაგრამ არა მართლა სხვანაირები არიან …

ისა და აი, რატომ უნდა ედოს 22 წლის ბიჭს (არ ვიტყვი სად…) თავისი გალოკილი ტუჩების სურათები?! თან სურათი კი არა, სურათები! და ქვევით მამანა დეიდას კომენტარი “შენ შემოგევლე ჩემი სიმპატიური და ჩასაყლაპი ბიჭი”. რა ჩასაყლაპი ქალო წადი მამამის დაურეკე! ვერ არიან რა ესენი :((((

ვინ მითხრა გუშინ საქართველოს ვერ ვიტანო? იმან ხო კიჭამ, მე ვუთხარი რას ერჩი საქართველოს ერთი პატარა მიწის ნაგლეჯია ხალხი მაინც შეიძულე მეთქი… მგონი დაფიქრდა… ისე ხალხიც არ უნდა შეიძულოს :( ხალხმაც რა ქნას… მეცოდებიან ძალიან აი რაღაც ძალიან ძალიან ისინი ვინებმაც დაკარგეს ის რაც არ უნდა დაეკარგათ… (ქალიშვილობას არ ვგულისხმობ რას იღიმები :)))))

ნუ წერის და გადმოცემის ნიჭი რომ არ მაქვს მაგას კაი ხანია მიხვდებოდით :)))

ახლა რომ მკითხო რა გინდაო ვერ გიპასუხებ… შენ რა გინდა?

ცივდება რაღაცნაირად ურთიერთობები… თუ ადამიანები? ახალი მინდა რაღაც… სულთან ახლოს. ცოტა ხნის წინ მივხვდი რომ წარსულზე სინანულს აზრი არ აქვს.. მგონი პირიქით :)) აქაც ზოგი ჭირი მარგებელიას ბაზარია :))))) ხო შენ რომ არ შეგხვედროდი შენნაირებს შორიდან ვეღარ ვიცნობდი :)) არა ნუ გეშინია ბანალური სასიყვარულო ისტორიის მოსასმენად არ მოგიწევს მომზადება :)

სათქმელი თითებამდე ვერ მომაქვს :))))

ოოოო ჩემებიც ნერვებს მიშლიან… პახოდუ ხო ხასიათში მაქვს გადასული ცუდათ ყოფნა… ძალიან მძიმე სურათია რა ჩემს სახლში და გაიტანეეეეეთ გ ა ი ტ ა ნ ე თ :)))) ჯერ ხო დილა უთენია იმხელა ხმაზე ლაპარაკობდნენ თავი ამეხადა, გავიღვიძე თუ არა სახლი მიჩუმდა იმენა… დედაჩემმა 20 წელია იცის რომ ვერ ვიტან აჯაფსანდალს, მაინც ყოველ დღე მეკითხება ვაკეთებ და ხო შეჭამო. ესენი გიჟდებიან რა აგიჟებთ ვერ ვხვდები… ზაფხული გადის და უნდა მოიბეზრონ… გუშინაც მკითხვა იგივე მე დამარცვლით გასაგებად რამდენჯერმე და ხმამაღლა ვუთხარი რომ არა :)))) აბა გამოიცანი რა დამხვდა რომ გავიღვიძე :)))) ხოდა დედის რაღაცების გინებით და ბებიაჩემის ისტერიკული პროტესტის მიუხედავად სიცხიანი, ხმაწასული და აბურდული ჩავეთრიე კორპუსის გვერძე მდებარე მაღაზიაში :))) ეგრე მოუხდებათ :))) თუმცა იმათ რა მე მოვკვდები ამაღამ ხველებით :))) მარა ზტო ესენი ვერ დაიძინებენ  :evil:  ჰუჰ დავიღალე წავედი რამე ფილმს ვუყურებ :( მარა რას ვუყურო? მირჩიეთ რა რამე ჰააააა??? მირჩიე რა

პ.ს. დღეს 2 ოქტომბერია და მე უკვე 8 პოსტი მაქვს დაწერილი… მეც ვერ ვარ რაააა :lol:

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in სიცხიანი ჩანაწერები, უსათაურო and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to სიცხიანი ნაწერები…

  1. Giganti ამბობს:

    http://allmovies.ge/ge/movie.php?uid=AGJE am films uyure mogewoneba, ise me ver shegatye weris nichis deficiti :)

    Like

დატოვე კომენტარი

