კინაღამ ცუდათ ვარ :(

fever-main_Full

ტადაააამ ბავშვობის მერე სიცხე არ მქონია :))) ახლა სიცხეც მაქვს, ყელიც მტკივა, თავიც მტკივა, სახსრებიც თუ რაც ქვია, პახოდუ რომ ვახველებ ფილტვები მტკივა… იღლიაში თერმომეტრი, ყელზე კაშნე, წელზე შალი, ფეხზე 5 წინდა :))) ეს ყველაფერი ბებიაჩემის ნამოქმედარია :)) 12 საათია დილის და მე მეოთხე ჭიქა ჩაის ვსვავ :) მოკლედ კეტილო ადამიანებო ფრიად “კაი პონტში” ვარ :))) რა გინდა ბავშვობა ხომ გაიხსენეო მეტყვის მავანი, ბავშვობა ისედაც მახსოვს სიცხე რა ჯანდაბად მინდოდა? :))))))) თან მგონი მაბოდებს.. დღეს მძინავს დილით და მომეჩვენა ტელეფონი რეკავდა, ხმა არ მქონდა ვერ დავიძახე აიღეთ მეთქი ავდექი მივედი არ რეკავს უცებ მეთქი ააა კარები იყო თქო მივედი არავინ არ არის ააა მეთქი ფანჯრიდან იძახდნენ :)))) არც იქ არ იყო არავინ მომეშალა ნერვები :) ნუ ახლა აქ ვარ დილიდან ნახევარი ოჯახი გაწამდა ჩაი ძლივს მომიდუღეს. თან მე მწვანე ჩაის ვსვავ და ნუ სანამ დააყენეს და წყლის ადუღებას გაუკეთეს ორგანიზება ჩემი დამემართა :) ფრიად უცნაური ოჯახი მყავს რა :) რათ უნდოდა ჩაის 3 ადამიანი… კიდევ კარგი ხმა არ მაქვს :) კლასიკური მაგალიტია იმისა რომ ზოგი ჭირი მართლაც რომ მარგენ~ბელია :) თორე მაგარ შარში იყვნენ ესენი :) თან ავად რომ ვარ ხასიათში გადამდის :)))) მოკლედ ასე ჩემო მეგობრებო :)))

cold pic

ხო ისა ეჭვი მაქვს რომ მალე ესეთ დიაგნოზს დამისვავენ და თუ ვიგრძენი უკვე რომ რაღაც ნიტოა ჩემს მისამართს მერე დავწერ :lol:

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in სიცხიანი ჩანაწერები, უსათაურო and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to კინაღამ ცუდათ ვარ :(

  1. tatusi ამბობს:

    სხვათაშორის ემც ეგრე ვარ, ბავშვების მერე სიცხე არ მქონია,

    Like

  2. clown ამბობს:

    მეც სიცხე მაქსვ :\

    Like

  3. kate_alukard ამბობს:

    ხო დამავიწყდა მეთქვა რომ სურდოც მაქვს და ორასი სალფეტკია მოფენილი მაგიდაზე :|

    Like

დატოვე კომენტარი

