ბეზ სათაურა =(((

3269500029_c78d04a6c0

2-3 დღეა არ გამოვჩენილვარ და კაციშვილს არ ვუკითხივარ… რაღაც გულდაწყვეტილივით ვარ :((((

2 ფილმს ვუყურე უკვე… “პალატა #6” და “ღალატის ფასი” კარგი იყო ვისიამოვნე :))

ძალიან მიყვარს ჩეხოვის ეს მოთხრობა რაღაც ადამიანურ გრძნობებს აღვიძებს ჩემში :)) არა ისედაც არ სძინავს მგონი ადამიანობას მარა აი რაღაც სხვა გრძნობებს, გამოუთქმელს და ღრმას…

ჩემი ძმა ჩამოვიდა და არც მოსულა… მადლობა ლევანს :| ალბათ სვავს თავის ძვირფასს ძმაკაცთან. აუ რა უბედურებაა ეს ავად ყოფნა :( სიცხემ ამიწია თავის ტკივილმა მოუმატა… ხველებამაც და ფილტვები მტკივა :(((( ვერც ვმუშაობ თავი არ მაქვს… ზატო სისულელეების წერის თავი მაქვს :) აბა რა ვაკეთო?! ვზივარ წინ სალფეტკების წამლების და ჭიქების კორიანტელია… :(((( ეს დამაპალი ბრუტუსი ვატატოც გავა ახლა skypeდან  და ასე ვრჩები ჩემს ხველასთან მარტო :(

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in სიცხიანი ჩანაწერები, უსათაურო and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

დატოვე კომენტარი

