მე ქრისტიანი ვარ!

მე ვარ მართმადიდებელი, მაგრამ არასდროს მიმიყენებია სხვისი რელიგიისთვის შეურაცყოფა, ვთვლი რომ ადამიანს აქვს არჩევანის უფლება რა თქმა უნდა და პატისვს ვცემ მის არჩევანს მის ღმერთსაც. განა ასეთი ძნელია შენც გააკეთო იგივე? რატომ მაგრძნობინებ თავს დამნაშავედ ჩემი რელიგიის გამო რატომ მზღუდავ?! რატომ ამცირებ ჩემს ღმერთს (ეს შენ გგონია რომ ამცირებ…). თუ მეუბნები რომ პატივს მცემ მაშ რატომ იქცევი ასე?! საერთოდ ამ ბოლო დროს სულ მსგავს ხალხთან მიწევს ურთიერთობა, კარგი გასაგებია შენ არ ხარ ქრისტიანი დაუშვად საერთოდ არ გწამს… რატომ უნდა შემომხედო ირონიულად როცა ვამბობ რომ მე ვარ მორწმუნე… ნუთუ ამდენი კულტურა არ გვაქვს ქართველებს ერთმანეთის რელიგიას და არჩევანს პატივი ვცეთ??? ამას წინათ ნაცნობი გოგონა შემხვდა მეგობრებთან ერთად ლაპარაკში გამომიცხადა რომ ათეისტია და ღმერთმა ის მიატოვა თუ წიპა ტავო.. აბა ყოველ კვირას ეკლესიაში რატომ გხედავ?! ბევრი მეგობარი მყავს რომლებიც ჩემსას არ იზიარებენ ზოგი ათეისტია რავი მაგრამ მსგავსი პრობლემა არ შემქმნია არასდროს… ეს უღმერთობა რაღაც მოდაშია თუ იმიჯია თუ რა ჯანდაბაა ვერ გავიგე?! ან უნდა გწამდეს ან არა რას ტიპობ ბლიად :@ ეს ქე რომ “ჩემ შესახებ”-ში ძალით ორიგინალურობა მიწერია იმაში გადის :)))) მოკლედ კეთილო ადამიანებო ძალიან გთხოვთ პატივი ეცით ერთმანეთის რელიგიას!

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to მე ქრისტიანი ვარ!

  1. provokatori says:

    :D გასაგებია იუმორი… მაგრამ ისეთი poll-ი გაქვს მორალური უფლება აღარ გაქვს მაგის თქმის :lol:

    Like

დატოვე კომენტარი

