ბაზალეთის ტბაოო =)

დღეს საღამოს, ნუ უკვე გუშინ საღამოს აი ქე რომ ბოლო პოსტი დავდე და დრაფტებში მიგდებული მასონების პოსტის დამთავრება განვიძრახე (მგონი სწორად ვთქვი ეს სიტყვა :)) მოვიდა ოწო :))) საღამოს 8 საათია… რა გვინდოდა ბაზალეთზე :))) ნუ კაი წავედით :))) სხვათაშორის კარგი იყო… თავბედი ვიწყევლე ციფრული რომ არ წავიღე… სულ მრჩება. რა ჯანდაბად მინდა არ ვიცი.. მოკლედ მივედით ვნახეთ.. კიდევ ერთხელ დაგვებადა კითხვა ნეტა აქ აკვანი მართლა არისო? ცოტახანი ვიყავით რაღაც ძალიან სიმშვიდე იყო :) და წამოვედით :) აუ რაღაცნაირად ვარ აი იცი როგორ? აი რაღაცნაირად რომ ვარ ხოლმე… ეს ბლოგიც რაღაც კი არ მომბეზრდა აი რავი როგორ ვთქვა არ ვიცი… მოკლედ ვერ ვამბობ ტოისტ არ ვიცი როგორ ვთქვა… ვინც მიცნობს შეიძლება მიხვდეს.. ჩემი უაზრო ხასიათიდან გამომდინარე… აუ მართლა რა უაზრო ხასიათი მაქვს… ვის დავემგვანე ნეტა? :(

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in უსათაურო and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

დატოვე კომენტარი

