უინტერნეტობის ჟამს დაწერილი =))))

ინტერნეტი არ მაქვს.. შემიძლია წყნარად ვიმუშავო. წყნარად მუშაობას იმას ვეძახი რომ სკაიპი არ მაქვს ჩართული არც ბლოგი :დ თორე აქუბარდიას ხმა მაინც ჩამესმის. 11 უკლია 25 წუთი. 11ზე დედიკოს დოკუმენტური ფილმი დაიწყება სერიულ მკვლელებზე, ან ფაშისტებზე ან ვინმე დარტყმულზე.. ერთი საათი კიდე იმას უნდა ვუსმინო. Dდაზაფრული ვარ წინასწარ. სად არ მიდის ადამიანის ფანტაზია. ისეთ წამების ხერხებს იგონებენ ვერ ვხვდები როგორ წვდება ეგეთი რამ ადამიანის გონებას. რა მიჩვევა ცოდნია ამ ბლოგს. ისე მენატრება ჭკუაზე არ ვარ. სვითის დავალებებიც გამოვტოვე არაუშავს დავეწევი :პ მოკლედ გაკვირვებული ვარ. წეღან ბებო საპატრიარქოს ტელევიზიას უყურებდა. სოფლის ბაზრიდან იყო რეპორტაჯი. ხალხს საქონელი ყავდა გამოყვანილი გასაყიდათ, უმეტესად ცხენები და ბოჩოლები. ჟურნალისტი ყველას ეკითხევოდა რამდენად აფასებდნენ საქონელს და რაში უნდა დაეხარჯათ ფული. Yყველას პასუხი იყო ან მკურნალობაში ან ვალებშიო.. აუ ისე მეცოდება ხალხი სულ ცრემლები მადგება აღარ შემიძლია ამათი ყურება ღმერთს სულ იმას ვთხოვდი არ მინდა მდიდარი ვიყოთქო ფული აფუჭებს ადამიანს. Aმის ყველაზე ნათელი მაგალითი დათა თუთაშხიაშია. თუმცა რაღა შორს მივდივარ ირგვლივ სულ ნათელი მაგალითებია. Mმაგრამ ერთხელ დედამ მითხრა ფული კი არ აფუჭებს ადამიანს, ადამიანი აფუჭებს ფულს სიხარბით და ძუნწობითო, კარგ ადამიანს ფული ვერ გააფუჭებს და ვერც ვერაფერიო!. Nნეტა კარგი ადამიანი ვარ?! ძალიან დიდი იმედი მაქვს ამის. Gგანა შეიძლება ქაღალდის ნაგლეჯში ადამიანობის გაცვლა? Gგანა შეიძლება უყურებდე განძღარი თვალებით სხვის შიმშილს? Dდა გული გქონდეს იმდენად გაქვავებული არც კი განაღვლებდეს? Mმაინც რამდენი მგელი დადის ადამიანის სახით ბატონო გოდერძი??? თქვენ ახლა უკეთ გეცოდინებათ. Oოდესმე აუცილებლად დავეხმარები ყველას! ვიცი რომ შევძლებ არსებობს ისეთი რაღაცები რისთვისაც ღირს სიცოცხლე ნამდვილად ღირს! Mმამაომ თქვა ერთი ადამიანის ლოცვას შეუძლია ათასობით სულის გადარჩენაო. დაახლოებით მსგავი რაღაცაა. Bბედნიერი ვიქნები თუ 1 მაინც გადავარჩენ. 1ს მაინც ჩავუსახავ იმედს. ერთს მაინც დავაყენებ სწორი მიმართულებით. Mმეამაყება ის ფაქტი რომ ჩემს ფრანგულის მასწავლებელს რომელსაც ორი შვილი მოუკლეს შემთხვევით,Eეკლესიის გზა მე ვაპოვნინე. თუმცა თავად მე ჯერ არ მიპოვია. ძალიან მაქვს გული დამძიმებული. ჩემი მეგობარი ცუდათაა. Aახლა საავადმყოფოშია. ძალიან მეშინია რამე არ დაემართოს. Dდა საერთოდ ცუდათ ვარ ყველაფრის გამო რასაც ვუყურებ მაგრამ მე მაინც გავიღიმებ! Mმაინც ვეტყვი ცხოვრებას რომ მშვენიერია! სულ ცოტა უფრო ძლიერი ადამიანი რომ ვიყო. ქუჩაში დებილივით გაღიმებული დავდივარ ხალხს ალბათ გონია რომ ვერ ვარ. ზოგი თვითონაც მიღიმის ზოგს ეცინება ზოგს მართლა გიჟი ვგონივარ.  ჩემი მასწავლებელი მეუბნება დღეს ქეთიო არაფერი არ გაწუხებსო? რატო მეთქი რავი სულ გაღიმებული ხარ სულ კარგ ხასიათზე რაც არ უნდა ნერვებ მოშლილი ვიყო შენ რომ გიყურებ მავიწყდებაო. Uუბრალოდ არ შემიძლია ცხვირი ჩამოვუშვა როცა ცუდათ ვარ. რაც არ უნდა ცუდ ხასიათზე ვიყო მაინც მხიარული ვჩანვარ. Aარ ვიცი ეს მინუსია თუ პლიუსი მაგრამ ასეა. Mმარტო სახლში ვარ აჯუჯღუნებული :დ ბებო სულ მაგას მეუბნება გარეთ სულ კარგ ხასიათზე ხარ და სახლში რა გჭირსო :დ რავი რა მჭირს მარტო ჩემს თავთან შემიძლია ვიყო ის რაც ვარ. იმას არ ვამბობ რომ ვთამაშობ მაგრამ ხალხში თითქმის ვერასდროს გამომდის ცუდ ხასიათზე ყოფნა. Aაი მაგალითად რაღაცაზე ვარ გაბრაზებული ჩემს ძმაზე ან დაქალზე მივდივარ იმ განწყობით რომ როჟები უნდა დავუკერო დავეგრუზო, ვეჯუჯღუნო მოკლედ ვაგრძნობინო რომ ჭამა. Uუფ შენც არ მომიკვდე დავინახავ თუ არა ეგრევე მავიწყდება რისთვისაც მივედი :დ
Mმოკლედ ფრიად უაზრო ხასიათი მაქვს. Eეს ალბათ იმის ბრალია რომ ჯერ ვერ ვიპოვე ჩემი ხასიათი. 2ნი ვართ მაგრამ არ ვიცით როგორები ვართ (ჩემს თავებზე მაქვს ლაპარაკი) აი 10 კაცს რომ კითხო როგორი ვარ ვერც ერთი ვერ გიპასუხებს ან ათივე სხვადასხვას გეტყვის.. როდემდე უნდა ვიყო ასეთი არეული? Xზ.. მოკლედ ამდენი ვწერე და მთავარი არ მითქვამს  მაინც მიყვარხართ ყველა და ჩემი უმორჩილესი თხოვნაა გაიღიმეთ ხშირად!!! :*:*:*:*:*

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in უსათაურო and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

დატოვე კომენტარი

