საქართველო – მეფე

საქართველო

მოვიდა დრო,რომ კიდევ ერთხელ მოერიო თავს,

მე გაძლევ ფიცს,რომ სიყვარული კინოს აღარ გავს.

იცი, ყოველთვის და ყველგან ვატარებდი ცდებს,

მე მოგცემ ძალას მოერიო დაჟანგებულ ფრთებს.

ხომ ხედავ შენი გაბზარული გული ჩემით ცემს,

შენ იცი სიყვარული,აზრი აღარააქვთ წლებს.

მითხარი რომ ეს განცდა ანარქიას აღარ გავს,

მე აღარ წავალ ისევ მოგაბეზრებ თავს.

მე ძველ ფოტოებს ჩემი ქურის ცეცხლზე ვწვავ,

მე შენი მთების გარდა აღარაფრის აღარ მწამს,

ამდენი ხანი ვამბობ,რასაც არ ანდობენ სხვას,

მე უკვე აქ ვარ, აღარ გადმოვცურავ ზღვას.

მე

აღარ გადმოვცურავ ზღვას.

მე

აღარ გადმოვცურავ ზღვას.

ჩვენს განშორებას,როგორც სიკვდილს,გული ვერ იტევს,

და ტელეანძა,როგორც ჯვარი საფლავს დაადგეს.

თქვენ იტყვით ყველაფერს,რასაც ვერ მოვასწრებ რომ ვთქვა,

თქვენ იზამთ ყველაფერს,რასაც ვერ მოვასწრებ რომ ვქნა.

და ჩემგან დარჩენილ დაფლეთილ ათას ტომს,

ბავშვები ნახავენ თუ ოდესმე მოვიგებთ ომს.

ჩვენ

მოვიგებთ ომს!

ჩვენ

მოვიგებთ ომს!

საქართველო!

საქართველო!

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in კატეგორია აყრილი and tagged , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to საქართველო – მეფე

  1. kate_alukard ამბობს:

    შენ რა გითხარი :D:D:D:D

    Like

  2. supernatural ამბობს:

    uceb megona ro repavdi amas :D:D:D

    Like

დატოვე კომენტარი

