პროტესტ! ეს სერია ბეზ სათაურაში გადის =)))))

დღეს 2 საათი სახლში მარტო ვიყავი…რაც ბებო და პაპა პენსიაზე გავიდნენ მარტო თითქმის არ დავრჩენილვარ… რა კარგი იყო რომ იცოდე როგორ გავილაღე მარტო დავჯექი წყნარად ვჭამე კომეტარების გარეშე… ვიჭუპავე ტუალეტში რიგის და მალე გამოდის ძახილის გარეშე… დავჯექი ვიმუშავე წყნარად მშვიდათ. მარჯვენა ყურთან არც აქუბარიდიას ხმა არ მესმოდა არც “განრისხებული ანგელოზის”… არც მანიაკის ბიოგრაფია არ ჩამესმოდა რომელიც მოხუცებს ხოცავდა ყოველი თვის 16 რიცხვში.. ირგვლივ სრული სიჩუმე ნუ თუ ჩემს “ჯაგაჯუგს” არ ჩავთვლით… ცოტა მეზობლებმა მომშალეს… ერთი თვეა მეოთხე სართულმა მთელი პოპ ესტრადა ზეპირად მასწავლა “baby if u give it to me” -თი დაწყებული “ეტატ ძიკი აგონ” -ით დამთავრებული. ხოდა ერთი კვირა ვეჯიბრები და რატომღაც ახლა ჩემი Lamb Of God გადაფარონ რაა და კიდევ რაღაც რაღაცები :) მოკლედ მივედი ისევ იმ დასკვნამდე რომ მჭირდება ჩემი ოთახი… ამ დაკვნამდე 20 წელია რაც მივდივარ მარა რა… იმიტომ რომ ასე მუშაობა მე არ შემიძლია ექშენ სკრიპტზე და HTML ზე ვიფიქრო თუ აქუბარდიას ვუსმინო?! ნევროზ უკვე! ერთადერთი ადგილი სადაც კაციშვილი არ მაწუხებს ეს ბლოგია ვარ ჩემთვის წყნარად აქაურობა ჩემი თავშესაფარია… ჩემი ოთახიც ეს არის :) ადრე სიმსებს რომ ვთამაშობდი ხოლმე მე საწყალი იქ ვაკეთებდი ხოლმე ჩემს ოთახებს სუუულ ჩემს ოთახებს ვაკეთებდი :))))))) ხოდა რავი ვიმედოვნებ რომ ოდესმე მეღირსება რამე ჩემი კუთხის მაგვარი… ბედნიერი ჩემი ძმა ცხოვრობს მარტო არავინ აწუხებს, ფარდებსაც ისე წევს როგორც უნდა… წიგნები იქ ულაგია სადაც უნდა, ტანსაცმელი ყოველ დღე იატაკზე არ ხვდება იატაკის ტილოდ და მერე არავინ არ შეიცხადებს “უი დედიკო შენი იყო?!” ხოდა ესე რა… ჩემი ოთახი მინდა კეთილო ადამიანო :) ჩემი კუთხე მშვიდათ მუშაობა… სუუულ პატარა ოთახი კომპიუტერის მაგიდა რომ დაეტიოს და პაწუკა საწოლი.. მე შენ გეტყვი იმ სიმაღლე ვარ პაწუკა საწოლზე ვერ დავეტევი :D ხოდა კიდე სუუულ პატარა ტანსაცმლის კომოდი თუ იდგება მეტი არაფერი და წიგნის თაროებს მე გავაკეთებ :D პროტესტს ვაცხადებ უკვე ;(

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in უსათაურო and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to პროტესტ! ეს სერია ბეზ სათაურაში გადის =)))))

  1. kate_alukard ამბობს:

    არა შეკვეთა იყო და გავუკეთე ახლა დადებს თვითონ სერვერზე რას ელოდება არ ვიცი რაღაც ხელოვნების სტუდიის საიტია :) ხოდა მაშინ მერე ნახე :)

    Like

  2. provokatori ამბობს:

    უფასო ჰოსტინგების მეტი რა არის :))

    ხოოდა, იყოს, მერე ვნახავ :))

    Like

  3. kate_alukard ამბობს:

    და როგორ განახო? ერთი კი მაქვს ფლეში გაკეთებული ჩემი პირველი საიტი რომელიც ჯერ არ დევს სერვერზე და უახლოეს მომავალში იქნება :P:P:P:D

    Like

  4. kate_alukard ამბობს:

    რომელი ნამუშევარი? :?

    Like

  5. provokatori ამბობს:

    ვიცი კაცო რომ ბედნიერი ვარ, უბრალოდ არ ვიმჩნევ :D

    და ისე მეზარება ხოლმე საჭმლის მომზადება და ჭამა სულ მშიერი დავდივარ :D მარტო მაშინ ვჭამ როცა გაქრობის საშიშროებაა :D

    შეგიძლია შენი ნამუშევარი მანახო?

    Like

  6. kate_alukard ამბობს:

    პროვოკატორ :D
    მოსაწყენი კი არა შენ ჩემთან უნდა იცხოვრო ერთი დღე და მარტოობის ყოველ წამს დააფასებ :D
    შენ არ იცი რა ბედნიერი ხარ :D

    Like

  7. provokatori ამბობს:

    აი მე კიდევ სულ მარტო ვარ ხოლმე :( არა, ხმაურს და ათას კომენტარს ისევ ეს მირჩევნია, მაგრამ მაინც მოსაწყენია :))

    ვაა, html და actionscript? O.o ნუთუ? :D კი არა და რა ფიქრი მაგას უნდა :შ

    ვიპროვოკატორე მაინც :D

    Like

დატოვე კომენტარი

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.