პოსტი სერიიდან ბეზ სათაურა :D

დაღლილი ვარ… ფიზიკურად ოღონდ D: სულიერ დაღლაზე “ცხოვრების დედაო…” არ მაქვს ლაპარაკი :D დედაჩემი ისევ დოკუნენტურ ფილმს უყურებს გაფატრულ ქალიშვილებზე… მეც ვაპარებ ხოლმე თვალს, ყურს ვერ ვაპარებ იმიტომ რომ მუსიკას ვუსმენ  :Behemoth-ის Satan’s sword I Have Become-s :P

უსაქმურობამ იცის ალბათ ადამიანი ათას ყ… რომ იწყებს ფიქრს… მაგრამ მოცლილი არ ვარ თქვენ წარმოიდგინეთ ძალიან ბევრი საქმე მაქვს. იქ შემკვეთი მელოდება რომ საიტი დავუმთავრო, იქ მეორე შემკვეთი რომ მისი დავიწყო (ხო მართლა შემკვეთია თუ დამკვეთი? ხზ) ხოდა ალბათ იმის ბრალია რომ ქართველების უმრავლესობასავით უპასუხისმგებლო და ზარმაცი ვარ (მარა ზატო ნიჭიერი :D) ხო ნუ ცოტა მცხვენია მთლათ ასთე ხალხმრავლობაში აღიარება რომ უპასუხისმგებლო და ზარმაცი ვარ მაგრამ არაუშავს. ოოო აი ესე ვიცი ხოლმე რა ერთ რაღაცაზე ვიწყებ ლაპარაკს და მერე სადღაც ტ…კენ მივდივარ მარა მთავარია მახსენდება და უკან ვბრუნდები ხოლმე ანუ მთლად წყალწაღებული არ ვარ :D აი კიდე იქეთ წავედი :D  ვფიქრობ ერთი და იგივე შტერობებზე… გახუნებულ ურთიერთობებზე… მეგონა არ მეშინოდა მაგრამ თურმე მშინებია მარტოობის.. მეგობრებს ვგულისხმობ ჩემი ცხოვრების სიყვარულზე და თანამგზავრზე არ მაქვს ლაპარაკი :D  გუშინ ჩავედით ქვევით ლელამ დამირეკა ჩამოდიო ნუ ჩავედი მე, შაკო ლელა და თაკო ვიყავით. მერე შაკომ თაკო გააცილა და დავრჩით მე და ლელა. ჩემი დაქალი რომელთანაც 15 წელია მეგობრობ და რომელთანაც ძალიან ბევრი რამ მაკავშირებს… ხო ბარემ ვიტყვი რომ ვერ ვიTან სიტყვა დაქალ-ძმაკაცი… ჩeმთვის სიტყვა მეგობარს უფრო მეტი დატვირთვა აქვს ვიდრე დაქალს ან ძმაკაცს. ახლა მეგობრობა ისე ესმით ვისაც უბრალოდ იცნობსავით ნუ მოკლედ ვინც მიხვდა რასაც ვგულისხმობ კარგი ვინც არა და :))) ჯანდაბა და კვნესა მაგას :))))) და ყველაფერი შენ რაც ახლა გაიფიქრე :)))) ხო მოკლედ დავრჩით მარტო … ღამის ან საღამოს 9 საათია ველოდებით შაკოს რომ მოეთრეს და ეს დამპალი სიჩუმე დაგვაღვევინოს… როგორ ვერ ვიტან ესეთ დუმილებს 2 ადამიანსშორის რომ ჩამოვარდება ხოლმე.. რატომ ხდება ასე?!  დედა….. ვერ ვიტან ამ სიჩუმეს… უხერხულს… მთრგუნავს … საერთოდ ვერ გავარკვიე ამ ბოლო დროს რა მწყინს რა მომწონს რა არ მომწონს ვინ მიყვარს ვინ არ მიყვარს… დღეს ჩემი ძველი დღიურები ვიპოვე ბალღობა გავიხსენე :D ბევრი ვიცინე განსაკუთრებით იმაზე რომ ყველა ნაწერის ბოლოს მიწერია “ერთი 5 წლის მერე ამ ნაწერებზე მაგრად ვიცინებ” თქო :D  ზუსტად 5 წელი გავიდა. ისე ეს ორი წელი როგორ გავიდა საერთოდ ვერ მივხვდი… ტარაააამ და 20 წლის ვარ უკვე … დიდად არც ჭკუა მომატებია და განსაკუთრებით სიმაღლე :D

მოკლედ კეთილო ადამიანებო და გაბოროტებულო უმცირესობავ :) არ მინდა ჩემი აგრერიგად ძვირფასი მეგობრები ოდესმე ამოვწურო არ მინდა მათთან მარტო წლების ხათრით მქონდეს ურთიერთობა… ახლა მივხვდი რომ არც მარტოობის მეშინია ისე როგორც პოსტის დაწერამდე მეშინოდა… :D მაგრამ ძალიან მიყვარხართ მართლა თქვე ჩათლახებო :D არც ახალი მეგობრები შველიან თურმე საქმეს… ადამიანებს ამოგვეწურა უბრალოდ სალაპარაკო თემა… აი იმიტომ მიყვარს თეოსტან ბაასი … ათას რამეზე ვლაპარაკობთ ვკამათობთ, მოვუყვებით ხოლმე ძველი წელთაღრიცხვიდა დღემდე… თურმე სულ 2-3 საათში შეგიძლია ჩაატიო ამდენი საუკუნე :) უფ რამდენი ბანალური შეკითხვა შიძლება თურმე დაუსვას ადამიანმა საკუთარ თავს :D აი მაგალითად ღმერთმანი რა ჯანდაბა მინდა ბოლოს და ბოლოს? თუ ვინმე მეტყვის ბედსა ვსწევ :))) მოხუცი მებადური მაინც ვიყო…

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in უსათაურო and tagged , , . Bookmark the permalink.

დატოვე კომენტარი

