ის…

smilie ის არის ბავშვური მაგრამ სერიოზული. რისკიანი მაგრამ ფრთხილი, ინტელექტუალური, ნაკითხი მაგრამ სულელი. smilie უყვარს წვიმა , მას შეუძლია შუაღამისას გავარდეს გარეთ რომ შეხვდეს წვიმის პირველ წვეთს… smilies არ მოვიწყენ მასთან, არასდროს ამოვწურავთ ერთმანეთს. გავუგებთ თვალებით, მივხვდებით სუნთქვით, ვიგრძნობთ გულით.smilies ყოველთვის გვექნება სალაპარაკო თემა. ვიქნებით ერთად  მაგრამ მაინც მოგვენატრება ერთმანეთი. smileys ის არის ჩემი ფრთები, ჩემი თავისუფლება და ჩემი გალია. ჩემი სიკვდილი და ჩემი სიცოცხლე. ჩემი ნათელი და ჩემი სიბნელე. ყველაფერი რაც ჩემთვის ძვირფასია… smileys

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in კატეგორია აყრილი and tagged , , . Bookmark the permalink.

დატოვე კომენტარი

