მეგობრები?!

 

მოკლედ იცი რაზე ვფიქრობ? როგორ ვირჩევ მეგობრებს?! პახოდუ მინდა ვთქვა რომ აშკარად არ მეხერხება მეგობრების არჩევა, იმიტომ რომ ძალიან ბევრმა “მიგანა” ძალიან ბევრთან ვითომ მეგობრული ურთიერთობა მაქვს… არის რამდენიმე ვისთანაც მართლა გულრწფელი მეგობრობა და როგორც ახლა ეძახიან “დაქალ-ძმაკაცობა” მაკავშირებს… და ბავშვობის მეგობრები არიან… ახლად შეძენილი მეგობრებიც არიან მაგრამ ვერ ვიტან ამ ზრდილობის გულისთვის მოკითხვებს! უაზრო კითხვებს: “სხვა როგორ ხარ?” “ახალი და კარგი რა ხდება” და ა.შ. პასუხი რომ არ გაინტერესებს ისეთი ყ.. კითხვები…

ჩემი აუზრო კომპლექსი თუ რა ქვია არ ვიცი ან რა დავარქვა არის ის რომ ყოველთვის მეშინია ახლად გაცნობილ და შეძენილ “მეგობართან” საუბრის თემა არ ამომეწუროს : ( აი იქ ენძრევა ურთიერთობას.. მთავრდება სალაპარაკო და მთავრდება ურთიერთობა… მყავს ადამიანები ვისაც დარწმუნებული ვარ არასდროს ამოვწურავ ყოველთვის დამაინტერესებს რაღაც და ყოველთვის გვექნება სალაპარაკო, გასახსენებელი მაინც… ანუ ახალი მეგობარი ვერ უნდა შევიძინო ამ უაზრობის გამო რომ სალაპარაკო არ მაქვს მასთან? რა დებილობაა… რაზე უნდა ელაპარაკო ახალგაზრდების 90% რომლებსაც ორი წიგნი არ აქვს ზედიზედ წაკითხული. ნუ მე იმას არ ვამბობ რომ მე საჯარო ბიბლიოთეკაში ვგდივარ 24 საათი მაგრამ ნუ უბრალოდ გამოთქმაა რა ეგეთი : D “ორი წიგნი ზედიზედ” : D

ხოდა ამას იმიტომ ვამბობ რომ დავდექი რამდენჯერმე ფაქტის წინაშე რომ ერთხელაც ჩვენს შორის უხეხული დუმილი ჩამოვარდა… : O და ან სკაიპში რომ მომწერა ვუპასუხე რომ კარგად ვარ და მიწერის სურვილი არა მქონდა დალშე იმიტომ რომ არ ვიცოდი რაზე მელაპარაკა… მე კიდე ვერ ვიტან 24 საათი ტანსაცმელზე, პეკინზე რა მაგარი ფეხსაცმელი ვნახე იცი???? და მსგავს უაზრობეზე ლაპარაკს რა ვქნა : ( არც სამკაული მიყვარს არც მაკიაჟს ვიკეთებ და არ მაინტერესებს რა ფირმის ტუში უსვია ჩემს თანამოსაუბრეს ; ( (მე ქალი ვარ ამის შემდეგ?!) ხოდა რა ვქნა : S მირჩიე როგორ დავაღწიო ამ უაზრო ფიქრებს თავი :( არადა თითქოს კომუნიკაბელური ვარ ყოველ შემთხვევაში ამბობენ : )))  არც თუ ისე უინტერესო მოსაუბრე ვარ : D (ამასაც ამბობენ : D)  აბა რა ჯანდაბაშია პრობლება დიოს მიოს : D ნუ მოკლედ არ ვიცი და წავედი ახლა გარეთ თვალს წყალი უნდა დავალევინო : D

About ქეით ალუკარდი

საყოველთაო ნორმირების კულტით გამთბარი –ბიუროკრატი ვარ! როცა მიმითითებენ ჭეშმარიტებაზე, მე თითს ვუყურებ
This entry was posted in კატეგორია აყრილი and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to მეგობრები?!

  1. supernatural says:

    qeT geTanxmebi yvelanairaaad yvelaze metad bichshi mtavaria misi xasiati. miyvars mxiaruli bichebi mara sachiro shemtxvevashi seriozulebi ra tqma unda :D da isa klasikur formashi roca arian magaze vafren :):)

    Like

  2. kate_alukard says:

    გიგანტი
    იუმორი უპირველეს ყოვლისა :))) მე მაგალითად პირველ რიგში ბიჭებს ფჩხილებზე და იუმორზე ვუყურებ :D:D:D:D:D მთავარია სპორტულზე ფეხსაცმელი არ ეცვას და იუმორი ქონდეს კარ”ქ”ი დალშე არ აქვს მნიშვნელობა :D ხო ნუ კიდევ ერთი :D სიმთვრალე არ უნდა ქონდეს ცუდი :D:D:D:D:D

    Like

  3. მეც მაგრად მიჭირს თავიდან კონტაქტი (განსაკუთრებით გოგოებთან) ალბათ იმიტომ რომ არ ვიცი რა გემოვნებაა აქვს, რა მოსწონს, საერთოდ რა ცხოვრებით ცხოვრობს და არ მინდა რომ რამე ისეთი ვთქვა რაც არ მოეწონება მაგალითად ის კინო შევაქო რომელსაც ის ვერ იტანს და ასე შემდეგ და ამიტომ ისევ ის შაბლონები რომელსაც ვერავინ ვერ იტანს “ახალი რა ხდება ?” და ა.შ…. ისე მაკიაჟს არც მე არ ვიკეთებ! არ ვიცი რატო ალბათ ბიჭი რომ ვარრრრ ?! :D

    Like

დატოვე კომენტარი

